Prenova ljubljanske železniške postaje je po novem ocenjena na dobrih 200 milijonov z davkom. Spomnimo, da je bil prvi razpis objavljen že novembra lani, za 40 milijonov nižji, drugi marca. Oba sta bila neuspešna, saj sta bili obe prispeli ponudbi zavrnjeni kot previsoki, Voc Celje je postavil ceno skoraj 300 milijonov, drugi ponudnik konzorcij Slovenskih železnic železniško gradbeno podjetje, nekoliko manj. Govorimo o desetinah milijonov, kot da bi šlo za drobiž.
Na vprašanje, zakaj so zvišali ponudbo, so na direkciji odgovorili, da gre za dodatna dela. Ceno ponudnikov pa pripisujejo temu, da mora izvajalec zagotoviti fiksne cene in da gre za zahtevna dela v urbanem naselju. Direktor Infrastrukture na Slovenskih železnicah Matjaž Kranjc si želi, da bi z začetkom gradnje pohiteli.
"Stremimo k tem, da se dela začnejo čim prej. To je bil eden od strateških ciljev, ki je bil izpostavljen, tako da ta projekt mora iti naprej," je povedal za Radio Slovenija.
Na direkciji pojasnjujejo, da postopek pogajanja še ni zaključen. Toda naslednji sklop del na postaji je predviden v začetku leta 2026. Predvidevamo lahko, da bo zamaknjen, saj do takrat nadgradnja osrednjega dela železniške postaje, ob takšnih zamudah razpisov, očitno ne bo končana.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje