Nižjo ponudbo, to je nekaj manj kot 247 milijonov evrov z davkom, je oddal konzorcij družb SŽ-Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, Kolektor Igin, CGP in GH Holding. Družba VOC Objekti pa bi glede na oddano ponudbo medtem dela opravila za 259,6 milijona evrov.
Brez davka na dodano vrednost sta ponudbi vredni skoraj 202,5 milijona evrov oz. nekaj več kot 212,8 milijona evrov, je razvidno iz objave na portalu javnih naročil. Obe ponudbi tako presegata ocenjeno vrednost, ki jo je direkcija na razpisu, objavljenem v začetku marca, postavila pri nekaj več kot 173,3 milijona evrov brez davka oz. okoli 211,4 milijona evrov z davkom.
Direkcija je prvi razpis za osrednji del prenove ljubljanske železniške postaje objavila novembra lani. Že takrat sta ponudbi oddala konzorcij SŽ-Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, Kolektor Igin, CGP in GH Holding ter VOC Celje. Ponudba konzorcija je znašala 260,8 milijona evrov z davkom, ponudba VOC Celje pa 295,2 milijona evrov. Brez davka je to pomenilo 203,4 milijona evrov oz. 230,3 milijona evrov.
Direkcija je obe ponudbi na prvem razpisu zavrnila kot previsoki, saj sta še bolj očitno presegali ocenjeno vrednost. To je direkcija takrat zastavila pri 136,6 milijona evrov brez DDV-ja oz. 166,7 milijona evrov z davkom.
Nov nadhod in postajna dvorana
Osrednji del prenove železniške postaje bo predvidoma obsegal gradnjo novega nadhoda s postajno dvorano z dvigali, tekočimi stopnicami ter tekočimi trakovi za hitrejši prehod čez nadhod, ki bo omogočal povezavo za pešce med centrom mesta in Bežigradom. V postajni dvorani so predvideni prostori za prodajo kart, čakalnica za potnike in sanitarije. Skupna površina predvidenih objektov nadhoda s postajno dvorano je 13.665 kvadratnih metrov.
Ob tem so predvidene še nadgradnja tirne infrastrukture, prenova signalnovarnostnih naprav in rekonstrukcija obstoječega podhoda z razširitvijo za kolesarje ter dostopi na severni in južni strani in gradnjo dvigal za dostop na perone iz podhoda. Predvidena je tudi nadgradnja peronske infrastrukture s prilagoditvami za gibalno ovirane osebe.
V kratkem začetek gradnje Emonike, sledi še gradnja nove avtobusne postaje
Medtem že poteka prva faza nadgradnje največje železniške postaje v državi, ki je tudi nepogrešljiv člen železniškega omrežja v državi. Gre za gradnjo nadomestnega in razširjenega železniškega nadvoza nad Dunajsko cesto s spremljajočimi deli na tirni infrastrukturi.
Obenem naj bi v kratkem na območju železniške postaje stekla tudi gradnja na 350 milijonov evrov ocenjenega komercialnega projekta Emonika, kjer je prek družbe Mendota investitor madžarska bančna skupina OTP. Sledila bo tudi gradnja nove avtobusne postaje, kjer so investitor Slovenske železnice, prihodnjih nekaj let pa bo območje tudi veliko gradbišče, ko gre za obnovo komunalne in cestne infrastrukture.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje