Letališče naj bi zgradili v prefekturi Ngari na 4.334 metrih nadmorske višine. S tem bo to najvišje ležeče letališče na svetu in bo odvzelo lovoriko do zdaj najvišje ležečim stezam letališča Qamdo, ki se prav tako nahaja v Tibetu.
Najnižje ležeče letališče na svetu se nahaja v ZDA v Dolini smrti, katera pa so najbolj prometna letališča, pa izveste tu.
Za projekte v avtonomni pokrajini bodo Kitajci do leta 2010 namenili prek 12,9 milijarde dolarjev, kar je 40 odstotkov več, kot so v infrastrukturo Tibeta vložili v preteklem desetletju. Sredstva bodo namenili tudi gradnji železnice in cest, med drugim bodo lani odprto progo Lhasa-Golmud podaljšali do drugega največjega tibetanskega mesta Shigatseja. Smelost načrtov se kaže tudi v podatku, da nameravajo vzpostaviti cestno povezavo med 80 odstotki vasi v pokrajini, neoporečno pitno vodo pa zagotoviti vsem izmed 2,76 milijona prebivalcev Tibeta.
Tibetanci se bojijo, da bodo projekti povečali gospodarsko odvisnost od Pekinga. Peking to zanika in trdi, da želijo z naložbami v infrastrukturo le tesneje povezati Tibet s preostalo Kitajsko ter omogočiti višjo kakovost izobraževanja, socialne varnosti in varstva okolja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje