Družbi naj bi se o prodaji pogovarjali že nekaj časa. V Mercatorju niso informacije niti potrdili niti zanikali, v Tušu pa zadeve niso želeli komentirati. Po poročanju Financ naj bi bil razlog za prodajo pomanjkanje ugodnih virov financiranja, zaradi razpršenosti naložb pa jim ni uspelo zagotoviti zadostne ekonomije obsega. Dnevnik pa po drugi strani piše, da so razlog za prodajo finančne težave Tušmobila.
Število trgovin Tuša in Mercatorja na Balkanu
Engrotuš | Mercator | |
Hrvaška | 0 | 270 |
BiH | 14 | 44 |
Srbija | 6 | 97 |
Črna Gora | 0 | 12 |
Makedonija | 3 | 0 |
Predmet prodaje je tako 14 trgovin v BiH-u, šest v Srbiji in tri v Makedoniji. Mercator naj bi najbolj zanimale prodajalne v BiH-u, kjer ima Tuš, ki je na trg vstopil leta 2006, več kot polovico vseh centrov. Mercator, ki je zdaj tam četrti največji trgovec, bi svoj delež tako več kot podvojil.
Z nakupom trgovin v Makedoniji pa bodo odprli nov trg, kjer za zdaj niso bili prisotni. Po neuradnih podatkih naj bi bi vrednost posla znašala več kot 100 milijonov evrov, Mercator pa naj bi prevzel tudi posojila, ki jih je Engrotuš za širitev trgovske verige najel na Balkanu.
Tuš je leta 2002 odprl tudi trgovski center na Hrvaškem, a ga je štiri leta kasneje prodal družbi Plodine.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje