Izjav premierja Janeza Janše ob glasovanju o zaupnici niso želeli komentirati, dejali pa so, da ne razumejo, zakaj jim želijo politični akterji škodovati s ponavljanjem neutemeljenih in neresničnih obtožb. Po njihovem bi bilo smotrno, da se več energije posveti resnim gospodarskim in družbenim problemom.
Janševe trditve zanikal že Boško Šrot
Na Janševe trditve o lastniških povezavah med Pivovarno Laško, Mercatorjem in časopisno hišo Delo (trgovec naj bi, tako Janša, dvigoval cene, časnik pa odgovornost prelagal na vlado) se je sicer že pred časom odzval tudi predsednik uprave Pivovarne Laško Boško Šrot. V pivovarni zanikajo, da bi bilo njihovo lastništvo Mercatorja povezano z dvigom cen, saj ima pivovarna v lasti le 25-odstotni delež Mercatorja, ki ima samostojno upravo, kakor tudi nadzorni svet. Tudi sicer naj bi vlada Mercator izrabljala kot grešnega kozla, saj so za dvig cen krive predvsem podražitve dobaviteljev, so še dodali pivovarji.
Različne cene kot odraz konkurence
Kot je znano, se je z vprašanjem cen pred kratkim ukvarjala tudi Zveza potrošnikov Slovenije, kjer so kupce opozarjali, da lahko s premišljeno izbiro trgovca precej prihranijo. Pri tem so omenili tudi cene zmrznjenih paniranih osličev, ki so po njihovih ugotovitvah v Mercatorju še enkrat dražji kot v Sparu. Pri Mercatorju so za MMC komentirali tudi te navedbe. Pri tem so se sklicevali na besede Viktorja Vauhnika, izvršnega direktorja trgovinske zbornice, ki je pred časom dejal, da naj to ne bi bilo nič nenavadnega, šlo naj bi le za odraz konkurenčnosti v slovenski trgovini.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje