Z dolgoročnimi načrti in s predvidenimi projekti v letu 2008 želijo v Skupini Merkur doseči še nadaljnjo uspešno rast prodaje, povečevati ugled blagovnih znamk Merkur in Big Banga ter ustvarjati zaupanje in zadovoljstvo vseh deležnikov, ki so kakor koli povezani s Skupino Merkur. Foto: Merkur
Z dolgoročnimi načrti in s predvidenimi projekti v letu 2008 želijo v Skupini Merkur doseči še nadaljnjo uspešno rast prodaje, povečevati ugled blagovnih znamk Merkur in Big Banga ter ustvarjati zaupanje in zadovoljstvo vseh deležnikov, ki so kakor koli povezani s Skupino Merkur. Foto: Merkur

Nadzorni svet družbe je potrdil poslovni načrt, s katerim Merkur nadaljuje izpolnjevanje dolgoročne strategije razvoja vodilnega tehničnega trgovca v jugovzhodni Evropi. Pri prodaji izdelkov podjetjem se bosta nadaljevala specializacija in uvajanje novih kakovostnih blagovnih znamk, pri prodaji porabnikom pa bo posebna skrb namenjena uvajanju novosti na področju izdelkov za lepše bivalno okolje, razvedrilo in sodobnejše opravljanje hišnih opravil.

V letu 2008 naj bi tako začeli gradnjo ali priprave na gradnjo kar dvajsetih novih trgovskih centrov v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji ter Bosni in Hercegovini. Za naložbe v letu 2008 bodo porabili več kot 200 milijonov evrov in pridobili približno 90.000 m2 novih drrobnoprodajnih površin. S posodobitvami prodajnih zmogljivosti in z razvojem dodane vrednosti za kupce načrtujejo utrditev tržnega deleža doma in v tujini.