Potrošniki so v zadnjem času na Mercatorjevih prodajnih policah lahko opazili, da so nekateri tuji dobavitelji, večinoma avstrijski in hrvaški, zamenjali slovenske. Zamenjava je opazna pri izdelkih lastnih blagovnih znamk. Mercator, ki je v lasti hrvaškega Agrokorja, podrobnosti, koliko dobaviteljev so zamenjali s tujimi, ne želi razkriti.
Agrokor podcenjuje slovenske potrošnike
Ekonomist Aleš Kuhar ob tem opozarja, da gre za napačne odločitve, v katerih se zrcali strateško nerazumevanje slovenskega trga in ključnih konkurenčnih prednosti Mercatorja. Kuhar poudarja, da bi Mercator na slovenskem trgu lahko krepil moč tako, da bi police založili s slovenskimi proizvodi. "Mislim, da Mercator s tem, kar počne zdaj, odganja še tiste zveste potrošnike, ki so Mercator obiskovali predvsem zato, ker so tam dobili slovensko poreklo. Mislim, da vodstvo Mercatorja oz. Agrokorja precej podcenjuje sposobnost zaznavanja sprememb slovenskega potrošnika. Mislim, da se jim bo to precej maščevalo in da potrošnik tega ne bo spregledal," je odločitev Mercatorja komentiral Kuhar.
Odločitev o zamenjavi dobaviteljev kaže na veliko potrebo Agrokorja po dodatnih finančnih sredstvih. Kuhar zato sklepa, da Agrokor ravno zaradi tega tehta med ohranjanjem ugleda in velikimi potrebami po finančnih sredstvih, ki jih ima zaradi poplačevanja posojil.
Mercator zagotavlja, da s slovenskimi dobavitelji dobro sodeluje
V Mercatorju trdijo, da so spremembe dobaviteljev za njihove blagovne znamke periodične, vedno pa izberejo najboljšega dobavitelja. "Tako lahko domačega zamenja domači ali tuji dobavitelj in enako velja za tujega dobavitelja," so povedali. Ocenili so, da s slovenskimi dobavitelji dobro sodelujejo in povečujejo odkup slovenskih izdelkov in pridelkov.
Hkrati si želijo sklepati dolgoročna partnerstva z močnimi domačimi dobavitelji, ki so osredotočeni na določen tip izdelkov. "Vsi ne morejo z vsemi svojimi izdelki konkurirati vsem drugim ponudnikom, lahko pa so najboljši v določenem segmentu in s tem so lahko prisotni širše v regiji, ne le v Sloveniji, torej imajo potencial za rast - tako pod svojo blagovno znamko ali s trgovskimi znamkami. Seveda pa morajo izdelki dosegati predvsem merila kakovosti in cenovne dostopnosti za kupce," so še dodali v Mercatorju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje