Obe podjetji sta od pristojnih železniških agencij že pridobili varnostni spričevali, zdaj pa čakata še na podpis pogodbe o pristopu do javne železniške infrastrukture in pridobitev vlakovnih poti. Tudi temu bo namenjen današnji sestanek med predstavniki obeh družb in predstavniki Slovenskih železnic.
RCA, ki je po prevzemu tovornega dela madžarskih železnic postal tretji največji tovorni operater v Evropi, naj bi v Slovenijo prišel že prihodnji mesec. Trg tovornega prometa je bil v državah Evropske unije namreč formalno liberaliziran že v začetku lanskega leta, a slovenski pristojni niso storili kaj dosti, da bi liberalizacija zaživela, poroča Radio Slovenija.
Slovenska železniška infrastruktura je dodobra zastarela in podhranjena, Slovenija pa bi za njeno posodobitev do leta 2023 potrebovala dobrih devet milijonov evrov, a ni jasno kje jih bo vzela. Kljub temu ostaja zanimiva za Avstrijce, predvsem poti do vse bolj razvijajočega se koprskega pristanišča.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje