![Naziv Superbrands so si prislužile tiste blagovne znamke, ki porabnikom ponujajo funkcionalne in/ali emocionalne koristi učinkoviteje, kot to počnejo konkurenčne znamke. Foto: RTVSLO](https://img.rtvcdn.si/upload/Gospodarstvo/gzs.jpg)
Skupno je naziv Superbrands Slovenija 2007 prejelo 105 najboljših znamk (izmed 700 ocenjenih). Izbor je opravil 22-članski strokovni svet, ki so ga sestavljali strokovnjaki za marketing ter t. i. znamčenje (branding), in sicer na podlagi štirih osnovnih kriterijev: kakovost, zanesljivost, emocionalni naboj in drugačnost.
V Sloveniji je sicer prisotnih 10 tisoč blagovnih znamk. 700 finalistov je bilo izbranih na podlagi raziskav trga, ki so jih opravile tržnoanalitske hiše GFK, Valicon in Nielsen.
Dva najpomembnejša načina dejavnega predstavljanja naziva Superbrands javnosti sta uporaba posebnega nagradnega znaka in knjiga. V njej so objavljeni podrobni profili posameznih znamk. V slovenski knjigi lahko več izveste o 45 znamkah, med njimi je 32 domačih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje