Investicija na Bratislavski cesti je vredna skoraj 18 milijonov evrov, po besedah Aleksandra Svetelška pa naj bi Tuš letos za investicije skupno namenil približno 130 milijonov evrov. Nov trgovski center ima 10 tisoč kvadratnih metrov, v njem pa je delo našlo 100 ljudi. Poleg supermarketa Tuš je v centru še 21 trgovskih, gostinskih in drugih storitvenih lokalov. Kot pravi Svetelšek, je poskrbljeno tudi za 400 parkirnih mest.
Celjska družba je letos sicer že odprla sedem trgovskih centrov v Sloveniji, v načrtu pa jih ima še šest.
Tuš se širi tudi čez meje
Skupina Tuš letos načrtuje tudi intenziven prodor na tri tuje trge. V BiH-u bodo odprli trgovske centre v Tuzli, Brčkem in Bijeljini, prihodnje leto pa načrtujejo odprtje petih centrov v Srbiji (od tega dva v Beogradu) ter dveh v Makedoniji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje