Z vodstvom Slovenskih železnic in ministrom Vlačičem se je spet sešel premier Borut Pahor in z njimi govoril o sanaciji železnic ter perspektivah Slovenskih železnic. Vsi so se strinjali, da zastavljeni koncept predstavlja dober odgovor na izzive, ki jih prihodnost postavlja pred železniški sektor v Sloveniji.
Davek za vozila bo namenjen železnicam
Zato bo vlada ta teden odločala o zakonodaji, s katero bodo reševali vprašanja organiziranosti SŽ-ja, infrastrukture in vlaganj v javno železniško infrastrukturo. Vlačič je zatrdil, da bodo zagotovili nemoten dotok sredstev, saj se bodo sredstva od davka za vozila stekala za železniško infrastrukturo.
Uprava železnic z Goranom Brankovičem že izvaja sanacijo družbe, saj so sprejeli strateške usmeritve. Do konca leta bo po Brankovičevih besedah sprejeta strategija železnic, v kateri bodo postavljeni zelo jasni cilji: širiti se s posli, kjer je mogoče, in iskati tudi druge alternativne rešitve.
Poslovanje se izboljšuje
Izboljšuje se tudi poslovanje, v prvih osmih mesecih je tako družba ustvarila 3,7 milijona evrov izgube iz poslovanja, medtem ko so načrtovali izgubo 16 milijonov evrov, v enakem obdobju lani pa je ta znašala 29,3 milijona evrov. Slovenske železnice imajo rast prihodkov in uspešno klestijo stroške, ki so nižji od načrtovanih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje