Pahor je Mehdorna prejšnje leto prosil, ali lahko vladi pomaga pri iskanju možnosti za modernizacijo slovenskega železniškega sistema. Nemški menedžer je predlagal logistični holding, v katerem bi povezali SŽ, Luko Koper, Intereuropo in druga podjetja, a ideja v Sloveniji ni padla na plodna tla.
Zapleti glede izstavljenega računa
Sodelovanje se je zato končalo, je pa podjetje, ki je za Mehdorna pripravilo nekatere analize, ministrstvu za promet čez nekaj mesecev poslalo račun za skoraj 500.000 evrov. Na ministrstvu so bili začudeni, saj niso podpisali nobene pogodbe, Mehdorn pa je pojasnjeval, da je sam sicer res ponudil svoje svetovanje brezplačno, a vsega ni mogel postoriti, zato je za pomoč prosil podjetje Roland Berger, ki je nato izstavilo skupni račun - za svoje storitve in Mehdornove stroške.
A se je z ministrom za promet Patrickom Vlačičem strinjalo tudi slovensko Računsko sodišče, ki je zatrdilo, če ni ustrezne pogodbe, ni treba plačati računa. Pahor in Mehdorn sta se tako zdaj dogovorila, da bo Slovenija poravnala le stroške prevoza in Mehdornove nastanitve, kot je bilo dogovorjeno na začetku, so sporočili iz premierjevega kabineta.
Pahor lahko Mehdornove ideje še uporabi
Mehdorn je Pahorju predal tudi 221 strani dolg elaborat "Positioning Slovenian Tarnsport and Mobility for Europe", ki ga sme predsednik vlade uporabljati pri svojih nadaljnjih aktivnostih glede vprašanja logističnega centra oziroma modernizacije slovenskih železnic. Obema je žal, ker ideja projekta logističnega sistema ni bila sprejeta, saj se bo vlada morala k modernizaciji železniškega sistema slej kot prej vrniti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje