Po poročanju hrvaških medijev je napovedal širjenje Pinka, ki slovi predvsem po srbskem turbofolku in je najbolj gledana TV-postaja v Srbiji in v nekaterih republikah nekdanje Jugoslavije. V Sloveniji naj bi že imel v rokah nekaj ponudb domačih TV-postaj, med drugim pa naj bi se pogovarjal celo s POP TV-jem.
Odločitev o vstopu srbske ikone na hrvaški trg je že končna; svojo produkcijo naj bi začeli v kratkem, za hrvaško Novo TV pa ponujajo 30 milijonov evrov. Produkcijska hiša v Zagrebu bi dajala podporo tudi vsem drugim projektom v regiji, pravi 39-letni Mitrović, ki doma nosi naziv menedžerja leta.
Po Mitrovićevih besedah ni nujno, da bodo lokalne različice TV Pinka predvajale turbofolk, saj se bodo odzivale na želje gledalcev, lokalne posebnosti in politične razmere. Ciljna publika bodo po njegovem mnenju gledalci med 20 in 50 leti.
Kdo je človek izza balkanskega fenomena?
Zaradi delovanja v srbski politiki v Miloševićevem času, bil je član JUL-a Mire Marković in tesen prijatelj Miloševićeve družine, je bil Mitrović nekaj časa na političnem črnem seznamu EU-ja. Kmalu se je modro odločil za izstop iz politike, vendar je po mnenju poznavalcev še naprej gojil dobre odnose s trenutno vladajočimi politiki v Beogradu.
Mitrovićev imperij, Pink Media Group, ima zunaj Srbije precejšnje ambicije. V Črni gori je ustanovil Pink Montenegro, v BiH-u pa je kupil kar šest lokalnih televizij in jih združil pod okrilje Pink BiH. Za zamejce in zdomce v Zahodni Evropi je poskrbel z dvema satelitskima programoma. Iz televizijskega posla se je razširil še na trženje (podjetje Media System), založniško hišo City Records in v druge sfere gospodarstva. Med drugim ima celo svojo lastno letalsko družbo Air Pink, ki se je specializirala za VIP-polete.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje