Pogodbena vrednost del je 55,45 milijona evrov (brez DDV-ja), izvedel jih bo konzorcij družb Strabag gradbene storitve in ljubljanske podružnice Strabag. Izvajalec bo uveden v delo še ta mesec oz. v čim krajšem mogočem času, po predložitvi bančne garancije za dobro izvedbo del. Pogodbeni rok izvedbe del je 30 mesecev od uvedbe izvajalca v delo, so sporočili iz Darsa.
Celoten 17,4 kilometra dolg odsek severnega dela tretje razvojne osi od Velenja do Slovenj Gradca je razdeljen na osem sklopov. Od tega so na enem sklopu, to je sklopu D (Gaberke), dela že končana. V teku so dela na območju slovenjgraške občine, to je na sklopu F (Jenina), kjer bodo dela po napovedih Darsa končana predvidoma letos. Po danes podpisani pogodbi sledijo dela ob Škalskem jezeru in na območju Konovega. Pogodbo s predstavniki Strabaga sta s strani Darsa danes podpisala predsednik uprave Valentin Hajdinjak in članica uprave Lidija Kegljevič Zagorc.
"To pomeni, da so oddana dela na polovici od osmih sklopov hitre ceste med Velenjem in Slovenj Gradcem," so poudarili pri Darsu.
V okviru sklopa B (Škalsko jezero) bodo zgradili dobrih sto metrov dolg viadukt Škalsko jezero, predvidene pa so tudi spremembe poteka regionalne ceste Velenje–Škale v dolžini nekaj manj kot en kilometer in tudi spremembe nekaterih ostalih cest in rekreacijskih poti. Dela na sklopu B zajemajo tudi ureditev odvajanja in zadrževanja padavinskih voda, prestavitve in novogradnje komunalnih vodov, izvedbo vodnogospodarskih ureditev ter krajinsko ureditev.
V okviru sklopa H (Konovo) pa je predvidena gradnja viadukta Konovo v dolžini 142 metrov, prav tako bodo na navezovalni cesti zgradili skoraj 500 metrov dolg enocevni predor Konovo, v katerem je predviden dvosmerni promet. Sklop zajema še gradnjo dveh mostov preko reke Pake, gradnjo podpornih in opornih konstrukcij in ureditve navezovalne ceste od novega krožišča na obstoječi glavni cesti Velenje–Slovenj Gradec v naselju Škale do priključka Škalsko jezero. V okviru izgradnje navezovalne ceste je predvidena izgradnja in ureditev novih krožišč, križanj z obstoječimi cestami in ureditev deviacij.
Glede ostalih sklopov na odseku Velenje-Slovenj Gradec pa so na Darsu zapisali, da je pridobljeno delno gradbeno dovoljenje za sklop G (Podgorje), vložili pa so tudi že vloge za gradbeno dovoljenje za sklope E (Velunja), C (Škale), A (Velenje) in drugi del delnega gradbenega dovoljenja za Podgorje.
Glede 14-kilometrskega odseka hitre ceste med avtocestnim križem pri Šentrupertu in do Velenja pa je bila po navedbah Darsa podana vloga za izdajo gradbenega dovoljenja za celotni odsek. "Na podlagi določil gradbenega zakona se bo v fazi postopka pridobivanja gradbenega dovoljenja po pridobljenih mnenjih ter na podlagi stanja pridobljenih zemljišč odločilo, ali bo za odsek pridobljeno eno ali več delnih gradbenih dovoljenj, s katerimi bi pospešili pričetek gradnje," so še zapisali pri Darsu.
V zadnjem obdobju predvsem iz Koroške, pa tudi iz Šaleške doline prihajajo opozorila o zamiku predvidene časovnice gradnje severnega dela tretje razvojne osi. Natančna časovnica bo predvidoma znana aprila.
Po nedavnem sestanku z ministrico za infrastrukturo Alenko Bratušek in župani nekaterih občin ob trasi ceste je Hajdinjak dejal, da Dars kot investitor na večino razlogov za zamudo del na projektu nima vpliva "in tako tudi ni vedno krivec za določene zamude". Po njegovih besedah na Darsu ves čas opozarjajo na dolgotrajne postopke pri umeščanju v prostor, pri pridobivanju različnih okoljevarstvenih soglasij in gradbenih dovoljenj.
Zaradi zamikov so zaskrbljenost poleg županov že izrazili tudi v Koroški gospodarski zbornici in iniciativi Hoč'mo cesto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje