Nekateri telekomunikacijski operaterji so nedavno podražili več svojih storitev, ob čemer Zveza potrošnikov Slovenije naročnike opozarja na njihove pravice in svetuje, da obdobje vezave določenega naročniškega razmerja skrajšajo na največ eno leto.
Vsak lahko brez plačila odstopi od pogodbe
Zakonske dolžnosti operaterjev so jasne. Če operater enostransko spremeni pogodbene pogoje, mora o vsaki spremembi na primeren način obvestiti naročnika, je za Radio Slovenija poročala Liana Buršič. Takšno obvestilo je po navadi zapisano na hrbtni strani računa ali/in objavljeno na spletnih straneh ponudnika. Vsak potrošnik ima, če se s spremembo ne strinja, pravico odstopiti od naročniškega razmerja, in sicer brez plačila pogodbene kazni, opozarja zveza potrošnikov.
Pogost predmet sporov - subvencionirana oprema
Spori med operaterjem in naročnikom se sicer največkrat pojavljajo, če je naročnik ob sklenitvi razmerja prejel tudi subvencionirano opremo, je za Radio Slovenija dejala predsednica ZPS-ja Breda Kutin. "Zato predlagamo potorošniku, da jo vrne operaterju, če pač želi pogodbo prekiniti. Kdor se pa odloči, da bi takšno opremo obdržal, pa naj operaterju plača samo preostali delež njegove vrednosti," predlaga Kutinova.
Da bi se izognili težavam, ZPS še predlaga, da operaterji naročnikom vnaprej predložijo izračun vrednosti subvencionirane opreme do konca vezave, to pa naj skrajšajo na največ eno leto. Operaterji naj do izteka vezave pogodbenega razmerja kljub spremembam "starim" naročnikom omogočijo nespremenjene pogoje pogodbenega razmerja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje