Nemške medijske hiše kažejo več zanimanja za sodelovanje na poljskem medijskem trgu. Foto: EPA
Nemške medijske hiše kažejo več zanimanja za sodelovanje na poljskem medijskem trgu. Foto: EPA

Ponujena kupnina znaša okoli 250 milijonov evrov. Analitiki pa menijo, da bi lahko vrednost deleža do konca leta 2008 zrasla za okoli 50 milijonov evrov, odvisno od gibanj na medijskem trgu. Družbi še nista sklenili obvezujoče pogodbe, posel tudi čaka na soglasje varuha konkurence in na pregled poslovanja Polsata.

Polsat je ena izmed dveh vodilnih zasebnih poljskih televizij. Za lastniški delež v podjetju se je potegovala tudi nemška medijska družba RTL, hčerinsko podjetje koncerna Bartelsmann. Po zagotovilih predstavnika RTL-a se ta s Polsatom ne pogaja več. Nemška družba se je v zgodnejših fazah pogovorov s Poljaki pritoževala, da večinski lastnik Polsata, poslovnež Zygmunt Solorz-Zak, ob nakupu deleža Polsata ne bi dovolil ustreznega vpliva na poslovanje.