Pošta Slovenije le za nekaj odstotkov ni dosegla predpisane kakovosti rokov prenosa poštnih pošiljk. Foto: RTV SLO
Pošta Slovenije le za nekaj odstotkov ni dosegla predpisane kakovosti rokov prenosa poštnih pošiljk. Foto: RTV SLO

V sporočilu za javnost je Pošta Slovenije objavila, da se zaveda svoje odgovornosti doseganja predpisanih standardov kakovosti. Ukrepe za izboljšanje slednjih je sprejela že v začetku letošnjega leta. Pošta bo proučila možnost vložitve zahteve za sodno varstvo zoper odločbo Apeka.

Upoštevati je treba to, da so meritve potekale prvo leto in bilo je pričakovati, da tako visoko postavljenega standarda ni mogoče doseči v enem letu, temveč je to proces postopnega izboljševanja, ki lahko traja več let, kot lahko vidimo tudi na nekaterih primerih evropskih pošt, so zapisali v službi za odnose z javnostjo Pošte Slovenije.

Skupno 5.216 evrov globe za Pošto Slovenije
Apek je izrekel globo, ki za pravno osebo znaša 4.173 evrov, za odgovorno osebo pa 1.043 evrov. V letu 2006 je bilo 88 odstotkov poštnih pošiljk korespondence prenesenih v enem delovnem dnevu, 98,4 odstotka pa v dveh delovnih dneh. Pravilnik o kakovosti in načinu izvajanja univerzalne poštne storitve narekuje, da mora biti v notranjem poštnem prometu vsaj 95 odstotkov poštnih pošiljk korespondence prenesenih v enem delovnem dnevu, 99,5 odstotka poštnih pošiljk pa v dveh delovnih dneh.

Pošta Slovenije meni, da je izrek kazni oz. naložitev globe zaradi nedoseganja standarda kakovosti nesorazmeren ukrep in da gre nedvomno za prekršek neznatnega pomena.