Za prvi sklop od Divače do Črnega Kala, kjer je bila cena omejena na okoli 472 milijonov evrov, je Kolektor CPG s turškima podjetjema Yapi Merkezi in Özaltin oddal najugodnejšo ponudbo v višini nekaj več kot 403,6 milijona evrov, medtem ko je konzorcij avstrijskega Strabaga v sodelovanju z nemškim podjetjem Ed Züblin in turško družbo Gülermak Agir oddal ponudbo v vrednosti nekaj manj kot 463,5 milijona evrov.
Odločitev o podelitvi posla Kolektorju je potrdil nadzorni svet 2TDK-ja, v osmih dneh pa bo pravnomočna. V tej fazi je še mogoča pritožba.
Kolektorjev konzorcij je obenem edini, ki je oddal ponudbo tudi za dela na odseku med Črnim Kalom in Koprom. Ponudil je ceno 224,7 milijona evrov, medtem ko je bila ta omejena pri 230,7 milijona evrov.
Generalni direktor 2TDK-ja Pavle Hevka je ta teden na novinarski konferenci izrazil prepričanje, da je domači gradbinec projekt sposoben izpeljati. Odločitev o izbiri izvajalca del na odseku med Črnim Kalom in Koprom je napovedal do konca prihodnjega tedna, je pa konzorcij Kolektorja edini, ki je oddal finančno ponudbo.
Hevka je v ponedeljek pojasnil, da bi 2TDK lahko, če Kolektor CPG ne bi bil sposoben zgraditi prvega odseka na drugem tiru, nominiral drugega ponudnika, torej Strabag. Ker pa je konzorcij pod vodstvom domačega gradbinca edini, ki je oddal ponudbo za drugi sklop, bi morali v primeru, da bi Kolektorju spodletelo, razpis za ta del ponoviti.
"Po dveh desetletjih bomo začeli gradnjo drugega tira oz. tira med Divačo in Koprom. Ocenjujemo, da bo slavnostni podpis pogodbe konec marca oz. na začetku aprila. Sledila bo uvedba v delo in težko pričakovana gradnja," je na začetku tedna še napovedal Hevka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje