Foto:
Foto:

Ryanair naj bi lani prepeljal 21,4 milijona potnikov, z EasyJetom pa je v istem obdobju letelo 21,1 milijona ljudi. Ryanair je decembra na letni primerjalni ravni povečal število prepeljanih potnikov za kar 53 odstotkov.

Strategija širjenja v celinsko Evropo
Oba ponudnika imata podobno tržno strategijo, po kateri poslovanje širita na trge celinske Evrope. EasyJet naj bi, potem ko je pred kratkim začel leteti z berlinskega Schönefelda, še ta mesec razglasil polete z novega evropskega letališča ter širitev svojega delovanja na letališču Paris Orly. Njegov irski tekmec naj bi do začetka februarja letel tudi z italijanskega letališča Rim Ciampino in španskega Barcelona Girona. Oba ponudnika poceni letalskih
poletov nameravata v letu 2004 svoje zmogljivosti povečati za približno 20 odstotkov.

Z vstopom Slovenije v Evropsko unijo naj bi se tudi brniško letališče prek nizkocenovnega letalskega prevoznika povezalo z nekaterimi evropskimi. V gospodarskem interesnem
združenju SPOT (Slovenska pot), ki so ga lani ustanovili Aerodrom Ljubljana, Zavod za turizem Ljubljana, Globtour, Istrabenz in Sava, med drugim načrtujejo povečanje števila letalskih gostov. Doslej so se o tem pogovarjali tudi z Ryanairom in EasyJetom, po nekaterih podatkih pa naj bi bili bližje dogovoru z britanskim prevoznikom.