Na prodajne police bi morale priti revije Jana, Lady in Stop, a se to ni zgodilo, pod vprašajem pa ostaja tudi izid drugih revij. Po poročanju Financ namreč v tiskarni ne želijo tiskati že pripravljenih edicij, saj jim lastnik družbe Matej Raščan dolguje že več kot dva milijona evrov.
Na plačilo za svoje delo še vedno čakajo tudi honorarni novinarji in drugi sodelavci revij, prav tako še ni nakazila plač redno zaposlenim. Alma Sedlar iz revije Jana pravi, da jim Raščan odgovarja, da bodo dobili plače, če se bo banka tako odločila.
Kdo bo končni lastnik revij?
Družba Delo Revije ima namreč dolgove do Nove KBM, ki je prejšnji teden na dražbi prodala zastavljene blagovne znamke družbe. Kupila jih je članica skupine NKBM - družba KBM Leasing, zato se že pojavljajo ugibanja, v čigave roke bodo prodane zdaj. Večer poroča, da naj bi se omenjali trije morebitni interesenti - družba Adria Media, ki izdaja konkurenčne revije, kot sta Cosmopolitan in L & Z, tiskar Martin Odlazek, ki že zdaj tiska revije Dela Revij, in menda tudi družba Delo.
Sodelavci revij pozivajo NKBM k odgovornosti
Na to so se odzvali zaposleni, ki NKBM pozivajo k odgovornim odločitvam glede prodaje revij. "V rokah NKBM je odločitev, ali bo omogočila izhajanje revij, mnogih z večdesetletno tradicijo, in hkrati pustila delati revije tistim, ki jih ustvarjamo, ali pa nam jih bo še enkrat odvzela, jih dala v roke nekomu, ki bo za svoje interese izrabil le znamke revij, nas pa skupaj z banko pahnil tja, kjer so danes že mnogi nekdanji zaposleni v podobnih kapitalskih zgodbah: na cesto, brez pravic in z občutkom, da smo bili izkoriščeni do konca," pravijo.
Po njihovih informacijah naj bi NKBM odločitev o prodaji blagovnih znamk Lady, Jana, Stop, Anja, Smrklja, Naša žena, Obrazi, Zvezda, Eva, Cukr, Lord, Moj hobi, Dobra kuhinja, Modna Jana, Rože & vrt, Lepa & zdrava, Lady križanke, Moj mikro, Radar, Kih, Viktor in Slovenka leta sprejela do petka.
'Želijo le blagovne znamke'
Dogovorili naj bi se z založniško družbo Adria Media, zaposleni pa opozarjajo, da se neuradno že slišijo napovedi, da jih ne zanimajo zaposleni Dela Revij, temveč zgolj pridobitev blagovnih znamk. "V primeru, da bi se banka odločila za to potezo, bi žal slovenska revijalna medijska krajina (p)ostala poligon za ribarjenje v kalnem in za nove netransparentne, zakulisne kapitalske igre, v katerih besede ne veljajo nič, zaposleni in drugi sodelavci pa so le orodje v rokah lastnikov, ki se lahko kadarkoli zavrže," dodajajo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje