Po njegovih besedah so morali sejo, na kateri naj bi zaslišali predsednika uprave SCT-ja Ivana Zidarja in generalnega direktorja Primorja Dušana Črnigoja, ponovno preložiti zaradi odsotnosti Zidarja in zaradi nesklepčnosti. Seja je tako prestavljena na 11. november.
Komisija nesklepčna, Zidar odpovedal pričanje
"Opravičili so se vsi člani komisije oz. njihovi namestniki, poslanci iz strank SD-ja, DeSUS-a, SLS-a in SNS-a," je pojasnil Likar in opomnil, da poslanca SLS-a in SNS-a nimata nadomestnega člana.
Zidar, oz. v njegovem imenu odvetniška pisarna Kozinc, pa se je opravičil, ker se mora Zidar tega dne udeležiti nepričakovanega in neodložljivega sestanka na Dunaju, je povedal predsednik preiskovalne komisije Rado Likar (SDS).
Likar: Plačevali smo milijarde evrov za kartelna dogovarjanja
"Podobno se je zgodilo že prejšnjič, ta seja je bila namreč odpovedana že drugič," je spomnil in se vprašal, "ali se nekaterim poslancem ne zdi vredno, da bi raziskali ta kartelna dogovarjanja pri gradnji avtocest, za katerega smo davkoplačevalci plačali milijarde evrov."
Poudaril je, da po dosedanjih pričanjih sploh ni več dvoma o tem, da je t. i. zemonski sporazum obstajal. "Dosedanja pričanja tudi dokazujejo, da je posledica zemonskega sporazuma izločanje tuje konkurence. Huda posledica tega sporazuma je, da so med domačimi izvajalci bili dogovorjeni in določeni odstotki del na avtocestnem programu," je prepričan Likar.
"Povsem izločena je bila tudi domača konkurenca, tako da neko malo ali srednje domače podjetje ni moglo prerasti v večje, saj si je SCT na osnovi tega sporazuma zagotovil prevladujoč položaj v Sloveniji za več kot desetletje. Izločil je torej tako tujo kot domačo konkurenco," je na koncu dodal Likar.
Komisija naj bi zaslišala 35 prič
Komisija, ki ugotavlja politično odgovornost nosilcev javnih funkcij, ki so sodelovali pri pripravi in izvedbi gradbenih investij na področju gradnje avtocest in objektov gospodarske infrastrukture, financiranih iz državnega proračuna, se je prvič sestala konec lanskega leta.
Na seji konec marca so se člani odločili, da bodo zaslišali 35 prič, med njimi nekdanje ministre za okolje, kmetijstvo in promet ter odgovorne na Darsu in gradbenike. Julija so zaslišali prvi dve priči. Na septembrskih sejah so priče že potrdile, da so se slovenski gradbinci leta 1999 na Zemonu dogovorili o sodelovanju pri gradnji slovenskega avtocestnega križa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje