Drugi največji slovenski mobilni operater Simobil bo s 5. septembrom spremenil cene na starih paketih ZAME in SMART. Mesečna naročnina se bo na vseh teh paketih povišala za dva evra. Uporabnikom, ki so naročniško razmerje sklenili v akciji Polovička med 12. in 22. julijem 2010, se bo mesečna naročnina povišala za en evro.
Spremenile pa se bodo tudi cene paketov ORTO. Mesečna naročnina za paket ORTO U NULO se bo povišala z 10 na 12 evrov, za paket ORTO MUZIQ za en evro, na 16 evrov, mesečna naročnina na paketu ORTO BERI pa ostaja nespremenjena. Poleg tega se bodo na paketih ORTO zvišale tudi cene klicev v druga slovenska omrežja, in sicer z 0,10 evra na 0,15 evra na minuto.
9,78 evra za upravljanje vaše številke
S septembrom oziroma oktobrom Simobil uvaja še nadomestilo za upravljanje naročniške številke, ki se bo zaračunavalo enkrat letno, in sicer v višini 9,78 evra. V družbi pojasnjujejo, da bodo v tem nadomestilu pokrite storitve, ki so se do zdaj posebej zaračunavale.
Naročniki bodo lahko npr. ob kraji ali izgubi telefona ali zamrznitvi telefonske številke zamenjali oz. ponovno aktivirali svojo SIM-kartico, zamenjali telefonsko številko ali obračunski cikel, kadar koli v roku enega leta bodo lahko prenesli lastništvo in po naročilu dali izdelati razčlenjen račun.
Pogodbo lahko prekinete brez sankcij
Ker bodo napovedane spremembe vplivale na obstoječa pogodbena razmerja, bodo lahko naročniki do 18. septembra odstopili od naročniške pogodbe, če se s spremembami ne bodo strinjali. V tem času lahko prekinejo naročniško razmerje brez odpovednega roka in brez sankcije, kar pomeni, da jim ne bo treba plačati stroškov prekinitve pogodbe oz. zapiranja računa.
A pri tem Simobil opozarja, da morajo naročniki vseeno poravnati vse neplačane obveznosti, ki so nastale do trenutka prekinitve pogodbe. Prav tako morajo izpolniti svoje pogodbene obveznosti, ki se nanašajo na nakup subvencionirane opreme oziroma prejete ugodnosti.
ZPS: Gre za neupravičeno spremembo
Na uvajanje nadomestila za upravljanje naročniške številke so se odzvali v Zvezi potrošnikov Slovenije, kjer so prepričani, da je ta sprememba neupravičena. Po njihovem mnenju gre le za še enega od vrste pavšalnih stroškov, ki jih mora naročnik plačati ne glede na to, ali namerava v ta strošek vključene storitve uporabiti ali ne.
A na Simobilu odgovarjajo, da to ne drži in da bodo v nadomestilo zajeti realni stroški, saj večina uporabnikov uporablja storitve, ki jih nudijo kot del kakovostne podpore (npr. klici v klicni center, blokade in aktivacije storitev), prav tako so pogosto v uporabi tudi doslej plačljive storitve (predvsem menjava kartice SIM in ponovna aktivacija številke v primeru kraje, izgube ali zamrznitve). Obenem pričakujejo, da se bodo potrebe po teh storitvah v prihodnje še povečevale - na primer menjave SIM-kartice v primeru nakupa iphona, kar se je povečalo že v letošnjem letu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje