Simobil novega stroška ne bo uvedel. Foto: Facebook
Simobil novega stroška ne bo uvedel. Foto: Facebook

S Simobila so sporočili, da bodo odločbo spoštovali, storitve, ki so jih nameravali vključiti v nadomestilo, pa bodo zaračunavali po dozdajšnjem ceniku, vsakič ko jo bo uporabnik uporabil. Brezplačne storitve, med njimi dostop do klicnega centra, ki naj bi bile tudi vključene v nadomestilo, ostajajo brezplačne.

Napoved uvedbe letnega nadomestila za upravljanje naročniške številke je med uporabniki Simobila sprožila buren odziv, med drugim je svoje nezadovoljstvo na Facebooku izrazilo skoraj 2.000 uporabnikov, ki so pozivali k protestom in blokadi Simobila.

Tudi v Zvezi potrošnikov Slovenije so opozarjali, da je zaračunavanje letnega nadomestila neupravičeno, tržni inšpektorat pa je zaradi številnih prijav uporabnikov začel inšpekcijski postopek.

ZPS: Simobilova odločitev pozitivno presenetila
V ZPS-ju so sicer zadovoljni, ker je bila njihova pobuda očitno uspešna. "Tržna inšpekcija je Simobil pod drobnogled vzela na podlagi številnih pritožb uporabnikov, proti uvedbi nadomestila pa smo se prvi izrekli prav pri Zvezi potrošnikov Slovenije," so zapisali in dodali: "Simobilova odločitev nas je zato zdaj pozitivno presenetila in želimo si, da tudi drugi operaterji ne bi več razmišljali o za potrošnike netransparentnih pavšalih."