Skobir, sicer diplomirani pravnik, je na čelu Aerodroma Ljubljana od julija 2007, predtem pa je bil od leta 2003 član uprave družbe, odgovoren za strategijo trženja. Foto: BoBo
Skobir, sicer diplomirani pravnik, je na čelu Aerodroma Ljubljana od julija 2007, predtem pa je bil od leta 2003 član uprave družbe, odgovoren za strategijo trženja. Foto: BoBo
Aerodrom Ljubljana
V primerjavi z enakim lanskim obdobjem je v prvi polovici leta obseg prometa v segmentu potnikov porasel za 8,8 odstotka, pri premikih letal pa je Aerodrom Ljubljana na ravni lanskega prvega polletja. Foto: BoBo

Skobirja, ki Aerodrom Ljubljana vodi od leta 2007, predtem pa je bil od leta 2003 član uprave, je za primernega kandidata označila komisija za imenovanja in kadrovske zadeve, nadzorni svet pa je to potrdil. S tem je Skobir dobil še en petletni mandat. Nadzorniki so enotni, da zdajšnji in bodoči prvi mož Aerodroma "sledi visokim standardom korporativnega upravljanja, upošteva priporočila kodeksa upravljanja javnih delniških družb, družba pa je tik pred kompleksnimi in prelomnimi projekti za nadaljnji razvoj".

Prišlo je več tujih prevoznikov
Nerevidirano polletno poročilo poslovanja kaže, da družba kljub še vedno razmeroma neugodnim gospodarskim razmeram posluje dokaj spodbudno. Povečal se je promet v segmentu tujih prevoznikov in tovornega prometa, stroške pa družba prilagaja trenutnim razmeram. Prav tako so se zgodile za Aerodrom pozitivne spremembe v strukturi letal. Letalski prevozniki namreč kot ukrep racionalizacije nadomeščajo manjša letala z večjimi. S finančnega vidika je to ugodno, saj je cena dela storitev družbe vezana na težo letala.

V prvih šestih mesecih so ustvarili 15,5 milijona evrov prihodkov, kar je 5,1 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Dobiček iz poslovanja je znašal 2,1 milijona evrov oz. 77,8 odstotka več kot v primerljivem lanskem obdobju, čisti dobiček pa se je povečal za 53,3 odstotka, na 2,3 milijona evrov.

Adria prepelje veliko večino potnikov
Prevladujoč delež javnega potniškega prometa je v prvi polovici leta opravil domači prevoznik Adria Airways, ki je prepeljal 74,9 odstotka vseh potnikov javnega potniškega prometa oziroma 452.513 potnikov. Število potnikov je povečal za tri odstotke, število premikov pa za 5,5 odstotka. Zaradi porasta potnikov tujih prevoznikov je sicer delež potnikov domačega prevoznika v primerjavi z enakim lanskim obdobjem upadel za 4,2 odstotne točke.

Med 31 destinacijami, kamor so v prvem polletju potovali potniki javnega prometa, so skoraj s polovičnim skupnim deležem prevladovali Pariz, Istanbul, Frankfurt, London, München in Zürich.