Skupina Gorenje je v prvih devetih mesecih prihodke iz proizvodnje in prodaje izdelkov in storitev za dom povečala za odstotek, so sporočili iz družbe. S tem je tržni delež v panogi gospodinjskih aparatov v Evropi povečala za 0,22 odstotne točke, na 3,51 odstotka.
Dobiček iz poslovanja je v devetih mesecih dosegel 23,6 milijona evrov oz. šest odstotkov več kot v prvih devetih mesecih lani, prihodki pa so dosegli 897,1 milijona evrov. Kljub temu je skupina obdobje sklenila z 18,2 milijona evrov izgube.
Na to so močno negativno vplivali enkratni dogodki, in sicer slabitve, povezane z odprodajo podjetij za proizvodnjo notranje opreme, in slabitve nekaterih finančnih naložb. Poleg tega so imele velik negativen vpliv tudi tečajne razlike, zlasti gibanje ruskega rublja, švedske krone in avstralskega dolarja. Kljub temu pa pričakujejo, da bodo v zadnjem četrtletju leta ustvarili 9,4 milijona evrov čistega dobička.
Po ocenah vodstva bo tako čista izguba letos znašala 8,8 milijona evrov. Neupoštevaje enkratne dogodke pa bi leto končali z 10 milijoni evrov čistega dobička.
V devetmesečju so bile uspešno izvedene tudi dejavnosti strateške selitve proizvodnje iz Švedske v Slovenijo in iz Slovenije v Srbijo. Rezultati večje proizvodne učinkovitosti pa bodo po mnenju Gorenjeve uprave vidni že v prihodnjem letu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje