V glavni kategoriji raziskave, v kateri so vprašani navedli le eno domače ali tuje podjetje, izdelek ali storitev, ki po njihovem mnenju najbolje odraža razmerje med ceno in kakovostjo v Sloveniji, je najboljši rezultat doseglo velenjsko Gorenje.
Sledijo mu Hofer, Mercator, Spar, Lidl, Krka, Droga Kolinska, Ljubljanske mlekarne, Petrol, Fructal in Lek.
Javnost dala prednost domačim, strokovnjaki tujim znamkam
Slovenska podjetja in blagovne znamke so ob tem priljubljeni tudi na trgih nekdanje skupne države - prvo mesto v svojih kategorijah so tako v raziskavah na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Srbiji med drugimi prejeli Gorenje, Zlato polje in Dormeo.
Zmaga slovenskih blagovnih znamk je še posebej opazna v raziskavah, v kateri je odgovarjala splošna spletna populacija v Sloveniji - v teh je od skupaj 105 kategorij prvo mesto slovenskim znamkam pripadlo v 70 kategorijah. Le v raziskavi, v kateri so bili za mnenje vprašani strokovnjaki iz točno določenih panog, je videti prevlado tujih blagovnih znamk - od skupno 87 kategorij so slovenske znamke v tem primeru zmagale v 39.
Globalni projekt
Mednarodna raziskava Best Buy Award, ki poteka pod okriljem švicarske raziskovalne hiše Icertias, se osredotoča na izdelke in storitve, ki na posameznem trgu potrošnikom zagotavljajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo.
Potekala je v dveh delih - januarja lani v 56 kategorijah in septembra v dodatnih 136 kategorijah, potrošniki pa so lahko izbirali med podjetji, organizacijami, znamkami, izdelki in storitvami.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje