Stečajni upravitelj Prevent Globala Boris Kastivnik je s podjetjem Aviofun oz. solastnikom podjetja Damijanom Cehnerjem pogodbo podpisal 15. maja letos, Aviofun pa je v roku poravnal tudi 70.000 evrov varščine za nakup mariborskega podjetja.
S predlagano prodajo in višino kupnine se je v nadaljnjem postopku strinjal tudi ločitveni upnik na tem premoženju Preventa Globala v stečaju, to je družba Eurocity Janka Zakeršnika.
S predlagano prodajo se sicer ni strinjal (celotni) upniški odbor Preventa Globala, ki se je sešel 3. junija. Glede na zapisnik upniškega odbora, ki je bil objavljen na spletnih straneh Ajpesa, je le en član odbora (predstavnik podjetja Prevent Lamitex) dal pozitivno mnenje k prodaji, trije so ji nasprotovali, in sicer predstavniki Nove Ljubljanske banke, Abanke Vipe in družbe SIMT.
Upniški odbor je, kot je razvidno iz zapisnika, izpostavil ponudbo Iztoka Plevnika, ki jo je stečajni upravitelj prejel 9. aprila, torej v času, ko še ni sklenil pogodbe z Aviofunom, in ki je bila tudi po poznejšem zvišanju boljša od ponudbe družbe Aviofun.
Boljša ponudba je bila prepozna
Stečajni upravitelj te ponudbe ni obravnaval, ker je prispela po roku za oddajo nezavezujočih ponudb. Upniški odbor pa mu očita, da bi glede na vsebino vseeno bilo smotrno preveriti njeno resnost, ne pa je "povsem prezreti". Upniški odbor je med drugim tudi izpostavil, da Aviofun ne daje nobenih garancij, da bo letališče tudi zares zaživelo.
Sodišče je v izdanem sklepu tudi zapisalo, da je bil postopek izveden transparentno, negativno mnenje upniškega odbora pa za sodišče ni zavezujoče. Danes objavljeni sklep sodišča sicer še ni pravnomočen, nanj je mogoča pritožba v 15. dneh.
Načrti z letališčem so resni
Solastnik podjetja Damijan Cehner je povedal, da bo soglasja obvestil tuje poslovne partnerje, ki pri tem sodelujejo, jih pa še vedno ne želi razkriti, nameravajo pa to skupaj storiti v prihodnosti. Povedal je tudi, da se v zadnjem času, odkar je javno znano, da je podjetje Aviofun kupec letališča, pojavlja več interesentov za sodelovanje.
Cehner poudarja, da so njihovi načrti z letališčem resni. Na Aerodromu Maribor je bilo v zadnjih letih mrtvilo, razen prometa letalskih šol in čarterjev. Novi lastniki pa nameravajo spodbuditi tuje in domače letalske prevoznike, da začnejo uporabljati tudi mariborsko letališče, morda tudi za kakšne medcelinske lete, poudarek pa bo tudi na prevozu tovora, je napovedal Cehner.
Letališče je po njegovih besedah za vse to primerno, vsi pogoji so ustvarjeni, terminali so lepi, obnovljena letališka infrastruktura je lepa, izpostavlja Cehner in pravi, da ko bo sklep sodišča pravnomočen, se bodo začeli tudi z državo pogovarjati o dolgoročni koncesiji za najem letališke infrastrukture.
Ob tem meni, da je to ključno za odločitev lastnikov o tem, koliko denarja bodo v kratkem namenili za razvoj letališča. Če bo koncesija dolgoročna, bo imel investitor voljo in interes vlagati. "Tujega kapitala se nimamo kaj bati, ker letališča nobeden ne bo nikoli odnesel, karkoli bo tam postavljeno," je razložil Cehner.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje