Samo 7,5 odstotka slovenskih oziroma 12,5 odstotka hrvaških novinarjev je zadovoljnih s komunikacijo podjetij. Direktorica raziskav in razvoja SPEM Komunikacijske skupine Suzana Mihelin Ritlop pravi, da je stanje skrb vzbujajoče. Raziskava je sicer vključevala 150 podjetij in 40 novinarjev.
Skrbi tudi podatek, da le 15 odstotkov slovenskih in 22,5 odstotka hrvaških novinarjev meni, da od podjetij vedno dobijo ažurne informacije. Veliko jih zato išče predvsem samoiniciativno. V Sloveniji tako 87,5 odstotka, na Hrvaškem pa 65 odstotkov.
Drugače pa menijo slovenski direktorji, saj jih dve tretjini pravita, da sedmi sili posredujejo vse informacije, ki jih ta potrebuje. Na Hrvaškem je tako odgovorilo 40 odstotkov direktorjev. Polovica direktorjev je sicer zadovoljna z delom novinarjev, jim pa večina očita predvsem pomanjkanje nepristranskega poročanja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje