V tednu, v katerem zaznamujemo 30. obletnico ameriškega priznanja samostojne Slovenije, je v ZDA potekal niz dogodkov s slovenskim predznakom. Od koncerta Dveh čelov v New Yorku, sprejema v Ohiu, kjer živi največja slovenska skupnost, dvigov slovenskih zastav v nekaterih mestih, Teksas pa je obiskala slovenska poslovno-turistična delegacija. V Dallasu je včeraj potekala poslovna konferenca Texas Feels Slovenia.
"Dogodek bi moral v Teksasu potekati pred dvema letoma, a ga je preprečila pandemija. Organizatorji – agencija Spirit, AmCham, ministrstva in drugi – so se dobro pripravili in odzvala so se pomembna ameriška podjetja, kot so American Airlines, National Bank, Goldman Sachs T-Mobile in druga," je poročal ameriški dopisnik RTV Slovenija Andrej Stopar.
"To ogromno zanimanje ameriških podjetnikov nas veseli. Po drugi strani smo tudi pričakovali nekaj podobnega, ker tudi naše dejavnosti že potekajo kar nekaj časa," je za TV Slovenija povedal Vid Habjan iz agencije Spirit.
"Že danes recimo so investitorji, ki izhajajo iz ZDA, tretji po naložbah, nekje milijardo in pol tujih neposrednih naložb imamo in to številko želimo še povečati," je ob tem dodal državni sekretar z gospodarskega ministrstva Simon Zajc.
"Teksas je odličen. Zelo odprt je za poslovanje. To je krasno okolje. Davčni sistem je odličen," je pojasnila pravnica Janice Zabukovec Davis.
"Tukaj je treba biti previden, se pravi strukturiran, s pravimi povezavami in s pravimi partnerji začeti preboj in potem nadaljevati od tega po korakih," je povedal Martin Kandus iz Medexa.
"To je trg, ki najprej sprejme določene rešitve in ki je tudi dobra vmesna postaja za prodor na tretje trge," pa je ocenil David Palčič iz Robotine.
Slovenija se je tokrat predstavila pod sloganom Zelena, ustvarjalna, pametna, kot naložbena in kot turistična destinacija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje