Dallas Mavericks je v soboto meril moči s klubom Sacramento Kings, ob tem pa je bila izpeljana vrsta promocijskih aktivnosti za izpostavitev znamke I feel Slovenia in povečanje prepoznavnosti Slovenije na ameriškem trgu, so sporočili iz Slovenske turistične organizacije (STO).
Športni dogodek je bil tako na vseh kanalih kluba Dallas Mavericks označen za I feel Slovenia night, znamka I feel Slovenia se je prikazovala na LED-zaslonih v dvorani. Slovenijo kot turistično in gospodarsko destinacijo je STO v partnerstvu s Turizmom Ljubljana in javno agencijo Spirit Slovenija tudi predstavljala na razstavnem prostoru pred košarkarsko dvorano. Obiskovalcem so bili na voljo promocijska gradiva in navijaški rekviziti I feel Slovenia, ki so dvorano obarvali zeleno.
Med polčasom tekme so lahko navijači spremljali nastop akrobatov iz Slovenije Dunking Devils, navijali z ljubljanskim Zmajčkom, spoznavali Slovenijo v kvizu in si ogledali kratke promocijske filme z lepotami Slovenije. Slovensko obarvana tekma med moštvi iz Teksasa in Kalifornije je veliko število ameriških ljubiteljev košarke dosegla tudi preko televizijskega prenosa.
Dobrodelni ples
Dan prej, v petek, je klub Dallas Mavericks pripravil dobrodelni ples, na katerem je imela posebno vlogo steklenička z vinom najstarejše trte na svetu iz Maribora. Prodali so jo za 20.000 dolarjev, so sporočili iz Zavoda za turizem Maribor. Vino polnijo v posebne 0,25-litrske stekleničke, ki jih je oblikoval priznani umetnik Oskar Kogoj in veljajo za najpomembnejše protokolarno darilo Mestne občine Maribor.
Aprila bo sledila še poslovna konferenca Texas Feels Slovenia z delavnico slovenskega turizma.
Slovenija na ameriškem trgu postaja vse bolj prepoznavna destinacija, tudi po zaslugi košarkarskega asa Dončića, je ocenila v. d. direktorice STO-ja Ilona Stermecki. Ameriški turisti Slovenijo po njenih besedah prepoznavajo kot butično zeleno destinacijo, cenijo njeno raznolikost, naravne danosti in bogato kulturno dediščino, vse bolj pa Slovenija med ameriškimi gosti pridobiva ugled tudi kot odlična destinacija za ljubitelje gastronomije.
"Partnerstvo s košarkarskim klubom Dallas Mavericks ima za promocijo Ljubljane kot domačega mesta Luke Dončića velik potencial; pred pandemijo covida-19 je bila slovenska prestolnica med ameriškimi turisti namreč čedalje bolj priljubljena, gostje iz ZDA pa so velik obet tudi v prihodnje," pa je dejala direktorica Turizma Ljubljana Petra Stušek.
Navijači Luke Dončića in njegovega kluba Dallas Mavericks si bodo sobotno tekmo poleg zmage nad klubom Sacramento Kings zapomnili tudi po slovenskem večeru, poimenovanem I feel Slovenia night. Partnerske institucije iz Slovenije so namreč v sodelovanju s klubom pripravile vrsto aktivnosti za povečanje prepoznavnosti Slovenije na ameriškem trgu.
Najboljša evropska destinacija 2022
"Ljubljana je bila nedavno izglasovana za najboljšo evropsko destinacijo leta 2022 tudi po zaslugi priljubljenosti med ameriškimi popotniki, ki so bili v samem vrhu, kar se tiče odstotka oddanih tujih glasov za našo prestolnico. To je svojevrsten poklon, ki govori o tem, da bo ob sprostitvi ukrepov, vezanih na epidemijo, Ljubljana ponovno med priljubljenimi mesti ameriških obiskovalcev," je sklenila.
Sodelovanje s košarkarskim klubom Dallas Mavericks sega v leto 2020, ko je klub zaradi izjemnosti Dončića za Slovenijo pripravil posebno promocijsko ponudbo. Tako je več slovenskih institucij, STO, Spirit Slovenija, ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, ministrstvo za zunanje zadeve, vladni urad za komuniciranje in Turizem Ljubljana, sklenilo partnerstvo s klubom za krepitev in povečanje prepoznavnosti Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia ter za predstavitev države, njene edinstvenosti, nišnosti, gospodarskih, naložbenih in turističnih priložnosti.
Ameriški trg je v vladni strategiji določen kot prednosten tako za povečevanje blagovne menjave oz. izvoz slovenskih izdelkov in storitev, kot tudi trg, iz katerega Slovenija pričakuje najresnejše in kapitalsko ter panožno ustrezne investitorje. "Na trgih ZDA stalno izvajamo številne aktivnosti za pridobivanje kvalificiranih kontaktov potencialnih investitorjev," je povedal vodja sektorja za spodbujanje tujih investicij na Spiritu Vid Habjan.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje