Iz Telekoma so sporočili, da v tem upniškem razmerju vztrajajo, ker je tako določila Agencija za pošto in elektronske komunikacije (Apek). "Telekom Slovenije v skladu z določili Apeka ni imel nikakršnih možnosti, da bi zahteval garancije za plačila ali da bi zaradi neplačevanja obveznosti dolžniku omejil oziroma ustavil dobavo storitev," navajajo v Telekomu.
V običajnih poslovnih okoliščinah bi se Telekom Slovenije iz upniškega razmerja s T-2 pravočasno umaknil, na kar so tudi že več kot leto dni opozarjali Apek, pristojno ministrstvo ter lastnike.
Apek: Mi pri tem nismo imeli nič
V Apeku so trditve Telekoma že ovrgli, rekoč, da se težave plačilne nediscipline rešujejo s pomočjo institutov, kot so izvršba, predlog za uvedbo prisilne poravnave ali stečajnega postopka, so zapisali in dodali, da Apek pri tem nima nobenih pristojnosti. "Telekom Slovenije pa bi se omenjenih institutov lahko poslužil že prej," menijo.
S preprečitvijo uveljavitve vzorčnih ponudb, ki jih je želel uvesti Telekom, pa so zaščitili uporabnike, do katerih so bile te ponudbe krivične, zatrjujejo v Apeku.
Čakali bodo na sodišče
Telekom bo zdaj počakal na mnenje pristojnega sodišča v Mariboru, saj mora to presoditi, ali bo prisilna poravnava podjetja T-2 uspešna. Vodstvo tega je namreč pred dnevi podalo predlog za prisilno poravnavo, saj ni bilo zmožno plačevati svojih obveznosti, zlasti iz naslova posojil.
Telekom Slovenije je na Okrožno sodišče v Mariboru sicer podal predlog za začetek stečajnega postopka nad T-2. To bi moralo o zadevi odločati danes, a se to ni zgodilo. Postopek prisilne poravnave, namreč zadrži odločanje o stečajnem postopku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje