Po 15 letih je bila tako v manj kot 4 mesecih odkrita identiteta Slovenije ter oblikovana zgodba o naši državi: Kdo smo, kaj smo in kaj je tipično za našo državo. Projekt, vreden več kot 198.000 evrov, je gospodarsko ministrstvo zaupalo agenciji Pristop.
"Na nek način gremo naprej z naravo"
Andrej Drapal iz agencije pa je za Radio Slovenija pojasnil, da je znamka zelo okolijsko naravnana, na vrhu je tako "slovenska zelena". "Na nek način gremo naprej z naravo," je dodal.
Tržna znamka bo javnosti predstavljena v prihodnjih dneh. Z njo se bo Slovenija predstavljala ne le v turizmu, ampak tudi v gospodarstvu, znanosti, umetnosti in športu. Turizem se bo z novo podobo predstavil že v prihodnjem mesecu na svetovni turistični borzi v Londonu.
V Sloveniji po obratnem vrstnem redu
Strokovnjaki so mnenja, da je treba najprej določiti tržno znamko in šele nato graditi slogane. Slovenija pa je najprej potrdila slogan (I feel Slovenia), nato pa ministrstvo za gospodarstvo zadolžila za vzpostavitev tržne znamke. Kot pravi Drapal, bi za tržno znamko težko našli boljši slogan, kot je Čutim Slovenijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje