Tržni inšpektorat je v zadnjem obdobju prejel več prijav potrošnikov glede podjetja eMundia iz Ajdovščine, iz katerih izhaja, da podjetje zamuja z dobavo blaga oz. blaga, kupljenega v spletni trgovini www.emundia.si, sploh ne more dobaviti. Podjetje potrošnikom za blago, ki ga ne more dobaviti, ponuja možnost kompenzacije za drugo blago. Možnost vračila kupnine je otežena, piše v sporočilu za javnost.
"Potrošnikom svetujemo previdnost pri poslovanju s podjetjem eMundia. Glede na vse pridobljene informacije obstaja možnost, da potrošniki blaga po plačilu avansa ne bodo prejeli, prav tako pa bi lahko bilo oteženo vračilo avansa," pravijo na inšpektoratu.
Po zakonu o varstvu potrošnikov mora podjetje svojo obveznost iz pogodbe izpolniti brez odlašanja, vendar najpozneje v 30 dneh po sklenitvi pogodbe, razen če sta se stranki dogovorili drugače. Če podjetje ne izpolni svoje obveznosti iz pogodbe v dogovorjenem roku, mu potrošnik določi primeren dodatni rok za izpolnitev pogodbe. Če podjetje niti v dodatnem roku, ki mu ga določi potrošnik, ne izpolni svojih obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe.
Zakon določa tudi primere, v katerih lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev svojih obveznosti, in sicer če podjetje zavrne dostavo blaga, izvedbo storitve ali dobavo digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, če je glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe ali če potrošnik pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvesti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje brez odlašanja vrniti vsa opravljena plačila, so spomnili na inšpektoratu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje