Prizor iz Škodine tovarne Mlada Boleslav, kjer se proizvodnja še ni ustavila, a bi se lahko zaradi pomanjkanja delov kmalu. Fotografija je sicer nastala leta 2017. Foto: EPA-EFE/MARTIN DIVISEK
Prizor iz Škodine tovarne Mlada Boleslav, kjer se proizvodnja še ni ustavila, a bi se lahko zaradi pomanjkanja delov kmalu. Fotografija je sicer nastala leta 2017. Foto: EPA-EFE/MARTIN DIVISEK

Težave z dobavami sestavnih delov za motorje z notranjim zgorevanjem v Sloveniji so doslej prizadele celoten Volkswagnov koncern, posledice tega pa bo v prihodnjem obdobju občutila tudi Škoda Auto. "Naše ekipe delajo na tem, da bi čim bolj zmanjšale vpliv na proizvodnjo in našim strankam dostavile čim več avtomobilov," so zagotovili v podjetju Škoda Auto.

Kot še poroča Reuters, avtomobilska industrija, katere glavni predstavnik je prav Škoda Auto, predstavlja hrbtenico češke proizvodne industrije. Češkemu podjetju pa je letos uspelo tudi obrniti trend stagnacije in padca naročil iz prejšnjih let.

Sorodna novica Han: Treba je narediti vse, da prizadeta podjetja čim prej zaženejo proizvodnjo

Zaradi manjkajočih sestavnih delov je bil primoran Volkswagen v preteklem tednu že napovedati zmanjšanje proizvodnje avtomobilov v svojih tovarnah v Hannovru in Wolfsburgu, v Palmeli pri Lizboni pa bodo obratovanje z 11. septembrom za dva meseca popolnoma ustavili. V Wolfsburgu bodo medtem, začenši z istim dnem, zmanjšali število posameznih izmen.

Direktor nabave v Volkswagnu Dirk Grosse-Loheide je ta teden za nemško tiskovno agencijo DPA dejal, da vrzel, ki je nastala zaradi težav podjetja KLS Ljubno, trenutno zapolnjujejo drugi dobavitelji. Načrt reševanja težav zaradi pomanjkanja sestavnih delov iz Slovenije nameravajo v podjetju pripraviti do konca septembra, zaplet pa rešiti do konca leta. Ob tem je zatrdil, da sodelovanja s slovenskim dobaviteljem ne nameravajo prekiniti, saj gre za "odličnega dobavitelja, ki ga želimo obdržati".