Največ jeze je pretekli mesec sprožila podražitev Telekomovih paketov in storitev. Foto: BoBo
Največ jeze je pretekli mesec sprožila podražitev Telekomovih paketov in storitev. Foto: BoBo
Posebna ponudba o telefonskih paketih in stroških

Toda uporabniki kaj hitro ugotovijo, da se cene, obračunavanje porabe mobilnega interneta ali cene klicev v tujino razlikujejo od tistega, kar so razumeli v oglasu.

Neomejeni, neskončni paketi
Tržni inšpektorat je vzel pod drobnogled tako imenovane neomejene pakete mobilnih operaterjev, saj gre po njihovem mnenju za zavajajočo informacijo o neomejenosti paketov, zlasti pri gostovanju v nacionalnem omrežju. Drobni tisk namreč nemalokrat razkrije, da že pri nekaj gigabajtih prenesenih podatkov začne veljati omejitev. Tržna inšpektorica Mirana Omerzu opozarja, da samo paketi in njihova poimenovanja ne predstavljajo največje težave. "Pri neomejenem prenosu podatkov pa so stvari lahko zelo hitro problematične, saj nekateri vztrajajo pri tem, kar piše v drobnem tisku, kar za povprečnega potrošnika ni najbolj razumljivo," dodaja Omerzujeva.

Veliko prahu zaradi podražitev Telekomovih paketov
Največ jeze je preteki mesec sprožila podražitev Telekomovih paketov in storitev, saj je podjetje številne pakete ukinilo in uporabnike prisililo k izbiri drugih ali k odstopu. Tudi v takih primerih so potrošniki postavljeni pred dejstvo in praktično nimajo izbire. Inšpektorica Omerzujeva opozarja: "Potrošnik sklene pogodbo, ker meni, da pozna ponudbo. Če pa se le-ta v času trajanja zelo spremeni, je vprašanje, ali bi se odločil zanjo, če bi že ob sklenitvi poznal to možnost. In v takem primeru gre za posebne okoliščine, ki bi lahko nekoga odvezale od njegovih obveznosti."

Klic iz Slovenije pri Simobilu dražji od klica iz druge države
Simobilova naročnica, ki živi blizu italijanske meje je plačala za klic iz Slovenije v Italijo več, kot če bi enak klic opravila iz katere koli druge evropske države. Jure Bohinc, vodja Simobilovega produktnega oddelka zasebnih uporabnikov opozarja, da do razlike v ceni lahko pride zaradi razlike v stroških, saj za vsak klic, ki ga Simobilov uporabnik opravi v drugo omrežje, drugi operater zaračuna določen strošek.

Visoki stroški prenosa podatkov znotraj Slovenije
Tudi Tušmobil razburja nekatere naročnike. Ljubljančan je od marca lani prejel visoke stroške prenosa podatkov znotraj Slovenije. Vendar v Tušmobilu zatrjujejo, da gre v takem primeru predvsem za nestrinjanje uporabnika z višino zaračunanega preseženega prenosa podatkov.
Težav, ki jih imajo potrošniki z različnimi slovenskimi mobilnimi operaterji, je veliko.

Kakšne možnosti in zaščito imajo potrošniki v navedenih in podobnih primerih, v današnji Posebni ponudbi, na TVS1 ob 17.25. V oddajo se s svojimi vprašanji in zgodbami lahko vključite tudi gledalci, in sicer po telefonu 01 475 20 20 in 01 475 20 21. Lahko tudi pišete na elektronski naslov posebna.ponudba@rtvslo.si, oddajo pa najdete tudi na Facebooku.

Posebna ponudba o telefonskih paketih in stroških