V tržaškem pristanišču upajo, da se bodo uvrstili med prvih deset pristanišč v Italiji. Foto: EPA
V tržaškem pristanišču upajo, da se bodo uvrstili med prvih deset pristanišč v Italiji. Foto: EPA
Časa za posodobitev ni več veliko, saj ladijske družbe, ki skrbijo za nove pomorske poti predvsem z Daljnim vzhodom, novosti že nestrpno pričakujejo.

V prvih devetih mesecih so na sedmem pomolu, ki je gonilo tržaškega pristanišča in celotnega krajevnega gospodarstva, pretovorili za 22,5 odstotka več kot lani v istem obdobju. Do konca leta načrtujejo, da bodo pretovorili 265.000 ton blaga, kar bi jih uvrstilo med prvih deset pristanišč v Italiji.

Časa za posodobitve ni veliko
Upravljavec sedmega pomola je TO Delta tajvanskega ladjarja Evergreen, ki načrtuje podaljšanje terminala za 400 metrov in naložbo, vredno 120 milijonov evrov, v prihodjih treh letih, 80 milijonov evrov za podvojitev pomola, gradnjo logističnega centra in vstop zasebnega kapitala v zameno za dolgoročne koncesije posameznih storitev, poroča Radio Slovenija.

Vendar pa časa za posodobitev ni veliko, saj ladijske družbe, ki skrbijo za nove pomorske poti predvsem z Daljnim vzhodom, novosti že nestrpno pričakujejo. Še tesnejše stike so pred kratkim navezali Čehi, ki naj bi bili naklonjeni sodelovanju tržaškega pristanišča s koprskim in reškim.

Zadovoljni tudi s potniškim prometom
V Trstu so zadovoljni tudi s potniškim prometom, saj je samo septembra mesto po morju obiskalo za 30 odstotkov več gostov z velikih ladji za križarjenje. Letos jih je bilo tako 37.000, do konca decembra pa bo seštevek še precej višji od lanskega, saj pričakujejo še nekaj potniških ladji.