Revozov sindikalist Slavko Pungeršič pojasnjuje, da to pomeni konec Revozove nočne izmene predvidoma vse do konca prihodnjega ali začetka leta 2014, ko bodo v novomeški tovarni začeli projekt Edison oz. izdelavo naslednika twinga ter štirisedežnega smarta na novi, skupni konstrukcijski osnovi.
Odpustili bodo skoraj 80 redno zaposlenih, nekaj več kot 50 zaposlenih za nedoločen čas in 200 agencijskih delavcev. Po Pungeršičevih besedah bodo redno zaposleni Revozovi delavci dobili vse, kar jim zakonsko pripada, za nekatere pa bodo skušali najti prezaposlitve ali prekvalifikacije.
Pri zaposlenih za določen čas in agencijskih delavcih pa naj bi po dogovoru z upravo, ki pa ga še niso potrdili, prvi odšli delavci, ki so v podjetje prišli med zadnjimi.
Nova zaposlovanja spet čez leto in pol
V Revozu pravijo, da organizacijski ukrepi - nekajdnevna ustavitev proizvodnje konec leta in nato še februarja - niso zadostovali za ublažitev posledic padca naročil. Prav tako razmere na trgu še vedno ne kažejo na izboljšanje. Nočno izmeno so sicer imeli od maja 2007, ko je stekla proizvodnja twinga.
Nova zaposlovanja pa v Revozu pričakujejo čez približno poldrugo leto, ko bodo začeli omenjeni partnerski projekt zveze Renault-Nissan in nemškega Daimlerja, so še sporočili iz Novega mesta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje