V Revozu so leta 2007 izdelali 200.164 vozil in leta 2009 212.860 vozil. Krajša prekinitev nočne izmene se je zaradi težav z oskrbo, ki so bile posledica potresa na Japonskem, zgodila že konec maja lani. Foto: M. Kr.
V Revozu so leta 2007 izdelali 200.164 vozil in leta 2009 212.860 vozil. Krajša prekinitev nočne izmene se je zaradi težav z oskrbo, ki so bile posledica potresa na Japonskem, zgodila že konec maja lani. Foto: M. Kr.

Revozov sindikalist Slavko Pungeršič pojasnjuje, da to pomeni konec Revozove nočne izmene predvidoma vse do konca prihodnjega ali začetka leta 2014, ko bodo v novomeški tovarni začeli projekt Edison oz. izdelavo naslednika twinga ter štirisedežnega smarta na novi, skupni konstrukcijski osnovi.

Odpustili bodo skoraj 80 redno zaposlenih, nekaj več kot 50 zaposlenih za nedoločen čas in 200 agencijskih delavcev. Po Pungeršičevih besedah bodo redno zaposleni Revozovi delavci dobili vse, kar jim zakonsko pripada, za nekatere pa bodo skušali najti prezaposlitve ali prekvalifikacije.

Pri zaposlenih za določen čas in agencijskih delavcih pa naj bi po dogovoru z upravo, ki pa ga še niso potrdili, prvi odšli delavci, ki so v podjetje prišli med zadnjimi.

Nova zaposlovanja spet čez leto in pol
V Revozu pravijo, da organizacijski ukrepi - nekajdnevna ustavitev proizvodnje konec leta in nato še februarja - niso zadostovali za ublažitev posledic padca naročil. Prav tako razmere na trgu še vedno ne kažejo na izboljšanje. Nočno izmeno so sicer imeli od maja 2007, ko je stekla proizvodnja twinga.

Nova zaposlovanja pa v Revozu pričakujejo čez približno poldrugo leto, ko bodo začeli omenjeni partnerski projekt zveze Renault-Nissan in nemškega Daimlerja, so še sporočili iz Novega mesta.