Zaradi posledic potresa, ki je marca prizadel japonsko območje Sendaj, kjer izdelujejo elektronske dele za Renaultova vozila, bodo namreč morali prilagoditi tudi proizvodnjo novomeškega Revoza.
Ukrepi niso zadostovali
Iz Revoza so sporočili, da se je skupina Renault odzvala takoj po omenjeni naravni nesreči in ustanovila delovno telo, ki je uvedlo ukrepe, s katerimi si prizadevajo zagotoviti oskrbo in obratovanje Renaultovih tovarn po svetu.
Ker pa omenjeni ukrepi ne zadostujejo, da bi Revoz lahko obdržal obseg proizvodnje na trenutni ravni oz. obratovanje v treh izmenah, bodo morali v tovarni prilagoditi organizacijo dela. Ko bo znova vzpostavljena normalna oskrba z elektronskimi deli, bo tovarna lahko povečala proizvodnjo in zaposlila nove delavce, so še zapisali v Renaultu.
Na avtomobilsko industrijo vplivala že gospodarska kriza
Svetovna avtomobilska industrija, ki je ena največjih uporabnic vgradne elektronike, je težave z njeno oskrbo začutila že ob svetovni gospodarski krizi, posledice japonske naravne nesreče pa so omenjene težave še povečale, so še sporočili iz Novega mesta.
Odpuščeni delavci bodo dobili del regresa
Po besedah predsednika območne organizacije Zveze delavskih sindikatov Slovenije ZDSS - Solidarnost in predsednika Revozovega sindikata Slavka Pungeršiča se je sindikat v torek z upravo Revoza dogovoril, da bo ta od delavcev nočne izmene odpustila le agencijske delavce, ki so pretežno tujci, in delavce zaposlene za določen čas, med katerimi prevladujejo domačini.
Ker tretja izmena zaposluje več delavcev, kot jih nameravajo odpustiti, bodo njihov preostanek prerazporedili v obstoječi izmeni, takoj ko bodo v Revozu znova vzpostavili tretjo izmeno, pojasnjuje Pungeršič. "V nekaj mesecih do pol leta pa naj bi najprej zaposlili zdaj odpuščene delavce," je dejal in dodal, da bodo odpuščeni delavci junija - enako kot drugi Revozovi delavci - dobili izplačan del regresa, vsi po omenjenem premostitvenem obdobju znova zaposleni pa bodo ob ponovni zaposlitvi dobili izplačan še preostali del regresa za polno delovno leto.
Uprava je omenjeni dogovor podpisala, v Revozu pa si prizadevajo, da bi dobavno vrzel čim prej nadomestili z novimi dobavitelji elektronskih delov ali vrnitvijo Japoncev, je še povedal Pungeršič.
Revoz največji slovenski izvoznik
Novomeški Revoz se je lani izkazal kot ena najučinkovitejših tovarn zveze Renault Nissan. Z 211.493 izdelanimi vozili je leto sklenil z drugim najboljšim proizvodnim rezultatom v njegovi zgodovini, kar je za 1.187 vozil manj kot v rekordnem letu 2009.
Revoz je tudi največji slovenski izvoznik, ki 99 odstotkov vozil nameni izvozu, s 60-odstotnim deležem pa je zanj najpomembnejši francoski trg. Franciji sledijo Nemčija, Nizozemska, Italija in Velika Britanija, slovensko tržišče pa zanj predstavlja manj kot odstotek celotnega trga.
Družbo, ki zaposluje nekaj manj kot 3.000 ljudi, so lani zaznamovali nekateri zanjo pomembni dogodki, med katere je predsednik uprave Aleš Bratož uvrstil februarsko izdelavo trimilijontega vozila znamke Renault, mesec pozneje pa so javnosti prvič predstavili renault wind, tretje vozilo v proizvodnji Revoza, ki so ga julija poslali na evropska tržišča. Kmalu nato so lani v Revozu izdelali tudi 500.000. twinga.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje