Revoz tako sodi med redke tovarne, kjer že četrto leto zapored proizvodnja poteka nepretrgoma v treh izmenah. V tovarni pa so pred novimi izzivi, med njimi je proizvodnja novega vozila smart. Foto: Reuters
Revoz tako sodi med redke tovarne, kjer že četrto leto zapored proizvodnja poteka nepretrgoma v treh izmenah. V tovarni pa so pred novimi izzivi, med njimi je proizvodnja novega vozila smart. Foto: Reuters

Leto, ki se izteka, je bilo uspešno, saj so se približali lanskoletni rekordni proizvodnji.

V Revozu bodo letos zaradi povečanih naročil delali vse do zadnjega dne v letu. Predsednik uprave Aleš Bratož je za Radio Slovenija povedal, da je porast proizvodnje posledica spodbude na francoskem trgu, ki naj bi jo predvidoma ukinili konec letošnjega leta.

Letošnja proizvodnja bo nad pričakovanji, saj bodo proizvedli 212 tisoč vozil in se s tem zelo približali lanski rekordni proizvodnji. Med vozili v več kot 80-odstotnem deležu prevladuje twingo, izdelujejo pa še wind in clio druge generacije, je v oddaji Dogodki in odmevi poročal Jože Žura.

Podjetje čaka proizvodnja novega vozila smart
Revoz tako sodi med redke tovarne, kjer že četrto leto zapored proizvodnja poteka nepretrgoma v treh izmenah. V tovarni pa so pred novimi izzivi, med njimi je proizvodnja novega vozila smart. Kot pravi Bratož, so zdajšnji pogovori "usmerjeni predvsem v definicijo projekta in zagotovitev njegove ekonomske zanimivosti".

V Revozu so sicer imeli nekaj težav z dobavitelji, a so jih uspešno rešili, zato zastojev v proizvodnji ni bilo. Zaposleni pa bodo za dobro poslovanje podjetja nagrajeni s 1.300 evri bruto letne nagrade.