Napoved Renaulta naj se sicer ne bi uresničila vsaj do leta 2013, zaustavitev proizvodnje Clia pa je predvidena tudi v španskem Valladolidu. Clie sicer izdelujejo tudi v tovarni v Flinsu pri Parizu in v Argentini, Kolumbiji ter Mehiki. "Kako bo s cliom 2 v prihodnje, je veliko odvisno od povpraševanja, ko se bodo subvencije in podobne mere iztekle," je lani maja povedal minister za gospodarstvo Matej Lahovnik. "A tudi če bi zdaj preselili proizvodnjo clia 2, bi Revoz še vedno delal v dveh polnih izmenah - takšno je zagotovilo, ki ga imam jaz neposredno iz Revoza," je obenem dejal.
Renault je že povzročil razburjenje, ko je marca lani sporočil, da bo ob povečanem povpraševanju model izdeloval tudi v Franciji. Pojavile so se namreč bojazni, da Renault zaradi krize in subvencij od države za zamenjavo starega avtomobila z novim, do okolja prijaznejšim, proizvodnjo umika v Francijo. Pojasnila je zahtevala tudi Evropska komisija, izkazalo pa se je, da je šlo le za začasno selitev dela proizvodnje v Flins, ker v Revozu niso zmogli zadostiti povečanemu povpraševanju zaradi učinka omenjenih subvencij.
Novo vozilo x33 še v "zaupni fazi"
Slovenska vlada pa je julija lani sprejela sklep, da se Revozu dodeli finančna spodbuda za investicijski projekt proizvodnje novega vozila z delovnim imenom x33 v višini 14,3 milijona evrov. Kako je s proizvodnjo tega modela? Se je že oz. kdaj se bo začela? Koliko avtomobilov naj bi proizvedli? Proizvodnja novega modela, ki še nima končnega imena, naj bi stekla še letos. "Gre za inovativen, nišni model, katerega pomemben industrijski del razvojnega projekta je potekal prav v Novem mestu," pojasnjujejo v Revozu.
"V Revozu intenzivno delamo na projektu novega vozila, ki je še vedno v zaupni fazi. Začetek proizvodnje je predviden za prvo polovico letošnjega leta. V fazi zaupnosti še ne moremo govoriti o načrtovanih količinah, smo pa že večkrat povedali, da gre za nišni model, kar pomeni, da količine ne bodo velike," je za MMC povedala Nevenka Bašek Zildžović iz Revozove Službe za stike z institucionalnimi javnostmi in mediji.
Clio, velika prodajna uspešnica
V Revozu so začeli proizvodnjo clia I leta 1993. Izdelali so okoli 300.000 primerkov tega vozila. Leta 1998 so skupaj z Renaultovima tovarnama Flins in Valladolid zagnali proizvodnjo clia II, ki ga izdelujejo še danes, in sicer tako imenovano 5. fazo tega modela. V nekem obdobju so bili edina tovarna, ki je izdelovala ta model – potem ko se je tovarna v Valladolidu osredotočila na proizvodnjo modusa, Flins pa na proizvodnjo naslednika clia II - clia III.
Danes del povpraševanja po cliu II spet pokriva tudi tovarna Flins, saj so bile lani proizvodne zmogljivosti Revoza v celoti zasedene in jim ni uspelo povsem zadostiti povpraševanju. V enajstih letih so v Revozu izdelali več kot 1.300.000 primerkov clia II, so nam še povedali v Revozu.
Spodaj si oglejte legendarni oglas za clio I v arabščini in nekaj fotografij.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje