Pet let je Ljubljanski potniški promet najemal sledilne naprave od družbe Telargo, zdaj pa jih bo po poročanju časopisa Finance tudi odkupil. Za rabljeno sledilno napravo za en avtobus bodo plačali 2.000 evrov, medtem ko po informacijah Financ konkurenca nove enote skupaj s programsko opremo ponuja po cenah med 500 in 2.500 evrov.
Konkurenti sicer niso znali povedati, točno koliko bi pri njih stala primerljiva storitev, saj ne vedo, katere storitve je Mestna občina Ljubljana naročila pri Telargu. Direktor Telarga Bogdan Pavlič pa je v prispevku novinarja TV Slovenija Mateja Hlebša pojasnil, da pri njih sama naprava ne stane več kot 285 evrov za avtobus, končno ceno pa oblikujejo programske rešitve glede na željo naročnika.
Javnega razpisa ni bilo
Občina mora torej za programski sveženj Telarga mesečno odšteti okoli 100 evrov na avtobus, takih avtobusov pa je 215. Pavlovič pravi, da drugim avtobusnim podjetjem za podobno storitev zaračunajo 120 evrov mesečnega najema. Ali je torej cena najema, ki si jo je izposloval LPP, res zelo ugodna, pa je težko ugotoviti, saj ni bilo izvedenega javnega razpisa, na katerem bi izbrali najboljšo ponudbo.
Takšen razpis sicer ni obvezen, a naročniku ga ni treba izvesti le v primeru, če na trgu ni drugih ponudnikov, ki bi lahko zagotovili zahtevano storitev. To pa v tem primeru ne drži, je ugotovil Hlebš.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje