Glavni namen ponudbe je združiti moči v boju s spletnim velikanom Googlom, ki ima na trgu prevladujoč položaj pri spletnem oglaševanju in je tekmec tako spletnemu iskalniku Yahooju kot tudi vodilnemu proizvajalci programske opreme Microsoftu. Ta ponuja 31 dolarjev za delnico Yahooja, kar je 62 odstotkov več kot je bila vrednost po koncu četrtkovega trgovanja.
Težave za Yahoo
Iz Yahooja so sporočili, da so prejeli ponudbo Microsofta, ki jo bo podrobno in nemudoma preučil nadzorni svet v skladu s strateškimi usmeritvami podjetja in dolgoročnimi interesi delničarjev. Yahoo se že nekaj časa spopada s težavami in upadanjem dobička. Ta teden so sporočili, da bodo letos porabili dodatnih 300 milijonov dolarjev in odpustili tisoč delavcev, da bi oživili podjetje.
Ugibanja o združitvi obeh ameriških podjetij so se pojavila že pred letom dni, vendar so bili takrat v Yahooju še prepričani, da bo reorganizacija podjetja obrnila negativne številke in prinesla boljše čase za enega prvih spletnih iskalnikov, ki pa je v zadnjih letih izgubil bitko z Googlom, potem ko se je ta uspel hitreje prilagajati novim trendom na spletu.
Google trdno v sedlu
Tudi združitev obeh podjetij ne bo prinesla boljše uvrstitve na lestvici najpriljubljenejših spletnih iskalnikov, kjer je prvo mesto trdno v rokah Googla s 77-odstotnim tržnim deležem, medtem ko sta Yahoo in Microsoft sicer na drugem in tretjem mestu, a imata le 16 in nekaj čez tri odstotke deleža uporabnikov.
Kritiki Microsoftove namere opozarjajo, da imata obe podjetji zelo različne načine poslovanja in mnoge prekrivajoče se dejavnosti od ponudbe elektronske pošte in spletnega oglaševanja do novičarskih, popotniških in finančnih spletnih strani, zato ni jasno, kako bi združitev pripomogla v tekmi z Googlom.
G. V.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje