Sekcija, ki deluje pod okriljem trgovinske zbornice, v predlogu ministrstvoma za gospodarstvo ter evropske zadeve in razvoj navaja tudi, da bi premija veljala za nakup enega novega vozila na osebo, in sicer za vozila, stara 10 ali več let. Lastnik starega vozila bi moral tega oddati v razgradnjo in za to pridobiti potrdilo, poroča Radio Slovenija. Prav tako bi moralo biti novo vozilo registrirano vsaj eno leto.
Pri sekciji menijo, da je ukrep namenjen predvsem tržnemu segmentu kupcev vozil nižjega srednjega razreda, ki bi prodajo z zdajšnjih 50.000 dvignil na 60.000 vozil tega razreda. Predstavniki ceha trdijo, da bi subvencija zahtevala državna sredstva, ki pa bi bila z višjo prodajo v proračun tudi povrnjena. V proračun naj bi se nakapljalo 8 milijonov evrov.
Na ministrstvu za gospodarstvo in na finančnem ministrstvu bodo predlog preučili.
Preberite več
KRIZA NA ŠTIRIH KOLESIH
Prvotni predlog sekcije je bil zasnovan nekoliko drugače: za vse stranke, ki se odločijo za nakup novega vozila, ki ima vrednost izpustov CO2-ja manjšo od 160 g/km, in zamenjajo staro vozilo, ki ima motor EUR2 ali slabšega in je zato ekološko sporen, je bila predlagana državna subvencija 1.000 evrov za nakup novega vozila. Določilo o zahtevani razgradnji je ostalo nespremenjeno.
Podoben ukrep so med drugim sprejele že Avstrija, Nemčija in nekatere druge države.
L. D.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje