Prisilna poravnava bo omogočila 50-odstotno poplačilo upnikov v štirih letih, piše v osnovnem načrtu finančnega prestrukturiranja. Navajajo tudi, da se bodo s tem zmanjšale obveznosti družbe do tolikšne mere, da bo mogoča sanacija podjetja in bo ob vseh dodatnih ukrepih sposobna spet poslovati pozitivno.
Družba bo v letih 2012 in 2013 izvedla postopke za prodajo poslovno nepotrebnih in hitro unovčljivih sredstev ter izvedla postopke za povečanje osnovnega kapitala z novimi vložki. Lani so do septembra ustvarili 73,52 milijona evrov čiste izgube, medtem ko je ta v celotnem letu 2010 znašala 44,17 milijona evrov.
S sklepom o začetku postopka je sodišče imenovalo tudi upniški odbor, ki ga sestavljajo država, Energetika Ljubljana, Gradis skupina G, KPMG, Petin, Porsche leasing in Andman.
Jim bo uspelo reprogramirati posojila?
Uspeh prisilne poravnave Skupine Viator & Vektor pod vodstvom predsednika upravnega odbora Zdenka Pavčka bo sicer odvisen od dogovora o reprogramu posojil, čeprav banke kot ločitvene upnice o prisilni poravnavi ne bodo glasovale, ker o njej odločajo le navadni upniki, ki svojih terjatev nimajo zavarovanih.
Banke lani poleti vsem družbam iz Skupine Viator & Vektor niso želele reprogramirati obveznosti, ki naj bi po zadnjih javno dostopnih podatkih konec leta 2010 znašale več kot 200 milijonov evrov. Ena od družb v Skupini, Viator & Vektor Logistika, je zato že poleti razglasila insolventnost, stečajni postopek pa je stekel septembra.
Skupina Viator & Vektor sicer obsega povezana podjetja Viator & Vektor Logistika, Viator & Vektor Storitve, Sistemska tehnika, Sistemska tehnika Armas, Tovarna vozil Maribor, TT - TrgoTehna, Izletnik Celje, Integral, Integral in Koratur v Sloveniji, v tujini pa podjetja na Hrvaškem, v Srbiji, BiH-u, Makedoniji, Romuniji in na Češkem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje