Komisija ocenjuje, da združitev, s katero bo nastala ena največjih letalskih družb na svetu, ne bo občutno ovirala učinkovite konkurence na evropskem gospodarskem območju ali kakšnem njegovem delu.
Konkurenca kljub združitvi ostaja
"Preiskava komisije je potrdila tudi, da bo združeno podjetje še naprej podrejeno konkurenci številnih konkurentov na trgih za letalski tovorni promet in storitve na tleh," je zapisano v odločitvi komisije, ki je potrdila, da bo imelo novo podjetje kljub združitvi dveh družb na ključnih letalskih povezavah na kratke razdalje London-Madrid in London-Barcelona dovolj močno konkurenco drugih letalskih družb, potniki pa bodo imeli za omenjene linije primerne alternative.
Večja samo še Lufthansa
British Airways in Iberia sta dokončen sporazum o združitvi podpisala 8. aprila, z njim pa želita učinkoviteje tekmovati v letalskem sektorju, v katerem se po gospodarski krizi združuje vse več letalskih družb. Z združitvijo bo nastala druga največja letalska družba v Evropi po tržni vrednosti, večja od nje bo le nemška Lufthansa. Družbi bosta tako združili močan položaj Iberie v Latinski Ameriki in močno prisotnost British Airwaysa v Afriki, Aziji in Severni Ameriki.
Enotno podjetje, dve znamki
Novo podjetje bo imelo obliko holdinga, lastniki zdajšnje Iberie bodo imeli v njem 45-odstoten delež, lastniki British Airwaysa pa 55-odstoten delež. Vsak delničar British Airways bo v skladu z dogovorom za vsako delnico družbe dobil eno delnico združenega podjetja, vsak delničar Iberie pa 1,0205 delnice.
Kljub združitvi bosta obe podjetji še naprej delovali avtonomno, ohranili pa bosta tudi ločeni blagovni znamki. Skupaj bo imelo združeno podjetje 408 letal, ki bodo letela na 200 destinacij po svetu, prepeljala pa naj bi 58 milijonov potnikov na leto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje