Zmago Skobir je ljubljansko letališče vodil dobrih 14 let. Kot navaja časopis Delo, bo v podjetju kot prokurist in svetovalec upravi ostal do konca prihodnjega leta. "Novi direktorici bom pomagal predvsem pri zunanjih stikih, vodil bom tudi oddelke inženiringa, nabave in informacijske tehnologije," je Skobir povedal za časopis.
Takrat še Aerodromu Ljubljana se je Skobir pridružil leta 2002, sprva kot svetovalec uprave, leto za tem je bil imenovan za člana uprave, julija 2007 pa je postal predsednik uprave. V upravi je bil odgovoren za prometno-tehnični sektor, komercialni sektor, aeroinženiring, pravno področje in področje korporativnega komuniciranja. Za poslovodnega direktorja Aerodroma Ljubljana je bil imenovan marca 2015, po koncu prodaje Aerodroma družbi Fraport in preoblikovanju iz delniške v družbo z omejeno odgovornostjo, pojasnjujejo na spletni strani Fraporta Slovenija.
Predtem je med drugim kot komercialni direktor v Adrii Airways deloval v letih 1984–1998, ko je bil odgovoren za vzpostavitev prve redne linije domačega prevoznika in partnerstva s prevoznikom Lufthansa. Od leta 2006 je član upravnega odbora ACI Europe, ki pomembno vpliva na oblikovanje evropske letališke in prometne politike.
Vodenje bo oktobra prevzela Babett Stapel
Vodenje Fraporta Slovenija bo z oktobrom prevzela Babett Stapel, ki se je podjetju pridružila leta 2016 kot glavna finančna, administrativna in komercialna direktorica ter prokuristka, od julija letos pa je poslovodna direktorica družbe. Nemškemu Fraportu se je sicer pridružila leta 1999 kot pravnica družbe, svojo kariero pa nadaljevala kot analitik, med letoma 2004 in 2010 pa kot vodja oddelka za strateško prodajo na drobno. Kot direktorica je delovala tudi na letališčih v Limi v Peruju in v Varni v Bolgariji.
Babett Stapel ima sicer 21 let poklicnih izkušenj v letalski panogi, več kot 10 let na izvršnih vodstvenih položajih in 17 let na položajih z odgovornostjo do zaposlenih, še poudarjajo na spletni strani Fraporta Slovenija.
Cilji predvsem vrnitev prometa na letališče
Skobir je sicer v pogovoru za Delo dejal, da bo cilj vodenja podjetja v prihodnje predvsem vrnitev prometa, da bo družba lahko živela od svojih prihodkov, in odzivanje na nove smernice v letalstvu. Pri okrevanju prometa po pandemiji covida-19 bo imel pomembno vlogo tudi nov potniški terminal, ki so ga odprli v začetku julija.
Odhajajoči prvi mož Fraporta Slovenija je dodal še, da se bo moralo podjetje za tekoče poslovanje in naložbe v prihodnjem letu zadolžiti za okoli šest milijonov evrov. Zaradi pandemije so odpustili 85 ljudi, zdaj jih zaposlujejo 380. Fraport Slovenija je imel lani 6,3 milijona evrov izgube.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje