Slika velja tudi za eno zgodnejših umetnikovih upodobitev Barona Samedija, ki se sicer pojavi v več delih.

Slika, ki je že skoraj četrt stoletja v zasebni lasti, je nastala na vrhuncu Basquiateve kratke umetniške kariere. Velja za primerek iz skupine del, ki jih je Basquiat naslikal med bivanjem v Modeni in veljajo za njegova najboljša dela.

Dve od njih sta na dražbah že dosegli rekordne rezultate. Maja leta 2016 je slika Brez naslova dosegla svetovni dražbeni rekord, saj je bila prodana za 57,3 milijona ameriških dolarjev, delo Profit pa je bilo leta 2002 prodano za 5,5 milijona dolarjev, kar je bil tedaj prav tako rekorden znesek za njegovo delo.

Predstavnica avkcijske hiše Christie's Ana Maria Celis je dejala, da slika Krivda zlatih zob predstavlja ključen trenutek v Basquiatevi karieri: "V Modeni je prvič razstavljal na mednarodni ravni, hkrati pa se je spoprijemal z lastno identiteto temnopoltega Američana." Dodala je, da slika na dražbi ni bila ponujena od leta 1998.

Osrednji lik na sliki je prepoznan kot Baron Samedi, duh haitijskega vuduja, ki skrbi za to, da se duše pokojnikov preusmerijo na "drugo stran". Njegov duh je tesno povezan s smrtjo, veseljačenjem in zaščito. Različice lika Barona Samedija se pojavljajo na več Basquiatevih slikah, pri čemer je slika Krivda zlatih zob ena njegovih najzgodnejših upodobitev.

Ameriški umetnik haitijskih in portoriških korenin Basquiat (1960–1988) se je v svoji umetnosti osredotočal na nasprotja, kot so bogastvo proti revščini, integracija proti segregaciji in notranja izkušnja proti zunanji. Ustvarjal je poezijo, risbe in slike ter združeval besedilo in podobo, abstrakcijo, figuracijo in zgodovinske informacije, pomešane s sodobno kritiko. Postal je eden prvih grafitarjev, ki je prevzel svet galerij.