V Sloveniji imamo na področju kioskov bogato dediščino, od Plečnikovih trafik do Mächtigovega kioska K67, kultnega izdelka industrijskega oblikovanja, ki je razstavljen celo v newyorški MoMi.
Uspeh kioska K67 je bil predvsem v tem, da je združil serijsko proizvodnjo, modularnost in takrat popolnoma novi material – poliester.
Kakšna bo prihodnost kioska?
"Kaj pa danes? Katera tehnologija lahko odgovori na sodobne izzive okolju prijaznega in uporabniku prilagojenega oblikovanja," se sprašujejo snovalci natečaja Trafika, revija Outsider.
Zanima jih, ali je treba preizprašati funkcijo in obliko ulične prodajalne časopisov v času digitalizacije medijev. Ali ulične prodajalne časopisov v času, ko so se bralci preselili na splet, sploh še potrebujemo in kako naj nagovorijo kupce in bralce? Poleg tega pa – kakšen naj bo program kioska prihodnosti, kioska, ki je nepogrešljivi del javne opreme mest in skupnih površin?
V žiriji, ki bo izbrala izvedljive rešitve, bo med drugim tudi častni član Saša Mächtig. Natečaj je odprt za arhitekte, urbaniste, krajinske arhitekte, industrijske oblikovalce, likovnike, sociologe, filozofe ali študente naštetih ved.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje