Na Memefestu so lani sodelovali ustvarjalci iz 36 držav, letos pa iz 30. Foto:
Na Memefestu so lani sodelovali ustvarjalci iz 36 držav, letos pa iz 30. Foto:
Splet virtualno poveže udeležence festivala.
Oglaševanje mora biti družbeno odgovorno, zahtevajo organizatorji Memefesta. Foto: RTV SLO

Na festivalu za širjenje idej so sodelovali udeleženci iz 30 držav, mednarodna pa je bila tudi druščina, ki se je okitila z nagradami. V vseh kategorijah, razen za najboljšo interaktivno spletno stran, so jih podelili v dveh različicah, in sicer za najboljše delo, ki ga je prispeval dodiplomski študent, in za najboljše delo, katerega avtor se že lahko pohvali z diplomo.

Kaj je zdravo?
V kategoriji Scream sta nagrado za oglas Zdrava prejela agencija studio Kernel in Pet Publicis, v kategoriji Beyond, ki prav tako nagrajuje izdelke agencij s področja komuniciranja in oglaševanja, pa je slavil Center for Tactical Magic iz ZDA, ki je sodeloval s projektom Tactical Ice Cream Unit. Med avtorji gibljive vizualizacije so bili najuspešenjši Oscar Dario Villota, kolumbijski avtor dela Our beliefs, in Leon Vidmar, avtor projekta Egosistem, ki sta bila najboljša med dodiplomskimi študenti, in Rick Niebe, italijanski ustvarjalec, ki je med že diplomiranimi sodelujočimi prepričal z delom empire.

Cindy Wilson zna postavljati spletne strani
V kategoriji statičnih vizualnih komunikacij so nagradili Mehičana Hectorja Espinoso, sodelujočega z delom ethnic, in njegovega starejšega kolega iz Italije Paola Casalisa, ki je na Memefest poslal projekt CTRL_ALT_DEL PROJECT. Na Memefestu so iskali tudi najboljšo interaktivno spletno stran, našli pa so jo v izdelku Cindy Wilson, ki je postavila projekt Vision. Nagrad za esejistiko s področij sociologije in komunikologije na festivalu niso podelili.

Pomembo je biti družbeno odgovoren
Kot so festival, ki je letos potekal petič in ki ga je z odprtjem razstave izbranih del aprila uradno odprla rektorica univerze na Primorskem Lucija Čok, opisali njegovi organizatorji, gre za edini festival, ki poteka v virtualnem okolju, saj je spletno mesto tudi njegovo osrednje mesto komuniciranja. Sestavni del Memefesta je družbena odgovornost, ker mora komuniciranje zaradi moči in vpliva, ki ga ima, prevzeti odgovornost za širše učinke lastnega delovanja, osnovni temelj uspešnega delovanja na njem pa je povezovanje teorije in prakse, saj je dovršeno obvladovanje obeh pogoj za dovršeno komuniciranje, pravijo pri Memefestu.