
Z nagrado za najboljšo oglaševalko agencijo se je okitila češka agencija Leo Burnett. Slednja je prejela tudi nagrado zlata mreža, ki so jo na letošnjem festivalu prvič podelili agencijski mreži z največ osvojenimi nagradami. Na festivalu so sicer podelili nagrade - pet zlatih, 24 srebrnih in 37 bronastih bobnov - za najboljše televizijske, tiskane in radijske oglase, za najboljše spletne strani in druga dela oglaševalskega izraza. En zlati boben je ostal doma, prav tako tudi dva srebrna in štirje bronasti.
Spletno oglaševanje postaja vse bolj popularnoDobro so se odrezali tudi slovenski oglaševalci; nagrado za najboljše oblikovanje internetne strani je namreč prejela slovenska agencija Mayer McCann. Spletno oglaševanje pa po mnenju udeležencev festivala postaja tudi vse bolj razširjena oglaševalska zvrst. Seveda pa tako zanjo kot tudi za vse ostale velja, da so najboljši tisti oglasi, ki so zabavni, imajo svežo vsebino in so dobro izvedeni, so še povedali oglaševalski strokovnjaki.
Največ prijavljenih del iz Slovenije
Pet žirij festivala, ki je med 3. in 8. oktobrom potekal v portoroškem hotelskem kompleksu Bernardin, je izbiralo med 2.079 deli iz kar 31 držav. Največ prijavljenih del je bilo prav iz Slovenije.
Ustvarjalnost trenutka
Sočasno z že 11. festivalom Zlati boben je potekal tudi Media Meeting, v sklopu katerega so televizijske hiše tekmovale s programskimi napovedniki. Šestdnevno dogajanje je popestril tudi Studio Drum, v okviru katerega je šest evropskih režiserjev na festivalu ustvarilo spot na temo, s katero so se seznanili šele ob prihodu. Pri snemanju je bil najuspešnejši slovenski režiser Sašo Podgoršek, ki je na temo gola resnica posnel najboljši enominutni film.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje